Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Tirs Maj 26, 2009 11:38 pm
more spam På engelsk fordi jeg kopirede fra DoA
I just used THREE hours on this outfit so you better like it! The seams on the shirt SUCKS, I know x__x I used most time on the shorts... which you really can't see well, but I added straps for belt and his phonestrap x'3~~ The socks I had to redo... because I kinda made one pair with seams out, by accident... yeeah... So I made thise instead. And I like them, so yeah But I blame the socks for the three hours I spend x'p
Still no name, help me guys~~ I'm still rooting for "Mikuo"
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Ons Maj 27, 2009 3:26 am
Iz, Iz, Iz, Iz! <3 o.o Men monsterlækkert outfit :3 Sokkerne er megakære <3 Derudover rigtigt godt set-up. Det er dejligt lege-agtigt :3 Og det er skønt med farvene. Det er lidt synd, at man kan se det sorte hjørne på 5. billede, men det er bestemt ikke noget, man ikke kan se bort fra xD
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Ons Maj 27, 2009 3:51 am
Awe, han er bare så super-special-awesomely-cute with frosting on top <3 Som Astrid siger er setuppet dejligt og passer godt til hans stil. Og tøjet ser super ud *w* Desuden elsker jeg hans svagt lilla hår XD
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Ons Maj 27, 2009 4:03 am
IIIIIIIIHHH xD hvor er han fiiiiiiiiiiiiin <3<3<3 er helt vild med billede 1, 2 0g 6!!! rigtige gode vinkler især på nr 6
er glad for at du kan bruge wiggen og hatten : D glæder mig til at se mere!! x3~ <3<3<3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Tors Maj 28, 2009 7:39 am
Noget af det jeg rigtig godt kan lide ved mange af dine fotoserier er den måde, du bygger en baggrund op. Det ligner lidt et fotostudie (fordi baggrunden både dækker væg og gulv som ved sådan nogle "skærme" man kan trække ned i et studie), og genstandene der bliver brugt til rekvisitter er velvalgt til farvetemaet. :-) Og i øvrigt er han rigtig sød at se på.
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Tors Maj 28, 2009 8:09 am
Super baggrund, elsker den stemming de prikke tilføre billederne. Og de sanddyr er så søde. Din dreng er da bare for kær. Får helt lyst til at sende mine dreng hjem til dig, de vil elske at være i sådan et playroom. ^^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Fre Maj 29, 2009 7:44 am
Sikken en fed baggrund XD Farverne, pletterne og poses'ne er bare lige i øjet ;D Me luuvs :3
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: + p l a y r o o m + [Kawaiinino Iz] Lør Maj 30, 2009 11:21 am
KYAAAA jeg er helt forelsket i ham han er så fiiiiin <3 Det er nogle rigtig søde poseringer og en dejlig legesyg stemning Man bliver jo helt glad, med alle de farver <3<3<3<3<33333