Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 3:13 am

Efter at have lavet en del dreadwigs efterhånden, forsøger jeg nu at lave en bedre cybergoth wig til Ayami. n_n Er ikke helt tilfreds med hendes gamle, der er lidt tyk og klodset at se på, og desuden sidder den ret løst uden en wigcap. Da jeg fik fat i sort og lilla dreadgarn, gik jeg i gang. Forsøger at ramme cybergoth looket bedre denne gang, med de karakteristisk højtsiddende rottehaler, der peger mere opad og bagud.
Limer mere end jeg syr, nu må vi se hvordan resultatet bliver - og om jeg tilføjer tubing og andet godt. Smile Her er da lige et preview:
Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Amandafotos016
Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Amandafotos017
Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Amandafotos021
Som I kan se, er hun stadig skaldet i nakken. xD Men når hun får dreads der også, vil de give mere fylde til rottehalerne. Smile

Tak for kigget - kommentarer og konstruktiv kritik modtages gerne. n_n
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Gæst
Gæst




Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 4:49 am

Jeg synes ærlig talt at pandehåret ser en smule sjovt ud, det passer ikke rigtig ind i farven o:
Men resten er godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 4:53 am

Det ser totalt nice ud, og nu har jeg endnu sværere ved at vente på min dead-wig! >_<
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 6:41 am

Tak for kommentarerne n_n

Pawky - Jep, pandehåret skal lige klippes lidt til. Smile Angående farven, har jeg kigget rundt på nettet, og da cybergoth looket er meget kunstigt, er der heldigvis ikke altid den store sammenhæng mellem pandehår og dreadfarve. Smile Men går lidt efter dette look:
http://api.ning.com/files/Hj-8w4Yfx-6kcy8rqE-S3O4ET6m-SSmnIqEd9UjS8xpbe9iZHGl1mdBfOE9L0bcpaN0zLXHCARPZxZJz6KfKu71tR0NATQu3/ist2_2897162cybergoth.jpg
Ellers er ideen at pandehåret kan stryges tilbage med et hårbånd, evt med goggles eller fringes på. n__n Så wiggen kan ændres nemt.

Maru - mange tak, skal nok få den lavet færdig, den mangler næsten ikke noget. XD
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Gæst
Gæst




Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 1:55 am

Jeg har heller ikke den store forstand på cybergoth looket, så det ved jeg intet om xD
Jeg synes måske bare det skulle være en tand mørkere o:
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 12:59 am

Wuaw :O Super flot!

små-kritisk ville jeg give pawky ret i at pandehåret er lidt underligt... (kunne man ikke evt trevle lidt af garnet op og sy på i stedet?) og jeg synes hår-kanten er lidt grov (men jeg kan self ikke finde på nogen måde at gøre det anderledes på -_- )

btw, du laver comissions også, ikke? hvor meget vil en wig som den her stå i? (hvis den skal være sort/hvid og til SD.)

og dit link er vist gået i stykker :/
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 2:43 am

Mange tak. Smile Wiggen er blevet færdig. Hårkanten er rettet lidt til og generelt ser den meget bedre ud nu. xD
Og jo, jeg laver skam commisions. Very Happy Hm, jeg har lavet en ensfarvet meget lang dreadwig til SD for 200 kr. Så det kommer lidt an på længde og udgifter til ekstra materialer, men jeg sender dig en pm.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Opiya

Opiya


Antal indlæg : 146
Age : 34
Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark
Registration date : 29/01/10

Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 4:15 am

Super nice wig!
Hvor får du fat i dit dread garn henne? Smile
Tilbage til toppen Go down
http://opiya.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Empty
IndlægEmne: Sv: Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)   Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cybergoth Dreadwig v. 2 - WIP :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: