Rigtig god feedback til Maru! Hun bestilte et par goggles og en dreadwig i min commisiontråd, og alt gik som smurt. Hun foreslog straks at udveksle msn, så vi kunne drøfte detaljerne der. n_n Super flink og hyggelig at snakke med, tålmodig og lynhurtig til at betale. :3 Tak for en god handel!
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Marus feedback Søn Nov 08, 2009 9:39 pm
Super Feedback til Maru! ^__^ Hun købte min Glati, Hun var kvik under hele handlen med at søgre for at der ikke kom skrid i handlen. Hun sendte pengene som lovet, så snart hun havde dem. Hun var venlig til at vente på forsendelse da der gik lidt kuk i mit privatliv!
Fantastisk og Troværdig køber, Er ikke i tvivl om at Glati får et godt hjem!
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Marus feedback Tors Dec 17, 2009 4:04 am
Jeg købte min skønne dukke af hende...
Det gik hurtigt med posten og fik en lille gave med til hende...
Super god feedback her fra...
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Marus feedback Fre Feb 12, 2010 5:48 am
God feedback til Maru. Jeg købte et par støvler af hende. God kommunikation og lynhurtig forsendelse, så snart betalingen var sendt afsted. Da portoen blev lidt dyrere end forventet, betalte hun gladeligt resten af beløbet, så det kan man kalde god service..! Skoene var supergodt pakket ind med masser af bobleplast og de ser splinternye ud, så jeg er meget tilfreds. Maru er sød og pålidelig og klart en, jeg vil handle med igen. :3
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Søn Feb 14, 2010 8:37 am
God feedback til Maru herfra Hun var med på en fællesordre jeg stod for. Hun er hurtig til at betale og sød at snakke med i mellemtiden
Gæst Gæst
Emne: Sv: Marus feedback Fre Apr 09, 2010 4:31 am
GOD feedback til Maru 8D! Vi mødtes IRL hvor hun fik overrakt min Tiny pige og det gik da helt glat ifølge mig :3 Og så virkede du flink! *Men jeg er lidt sky desværre..* Tak for handlen! Og så ses vi til Hanami/Sakura Festival
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Marus feedback Fre Jul 16, 2010 1:38 am
Rigtig god feedback fra mig.
Maru købte en Sd Dukke af mig. Holde kontakten godt. Betale til tiden efter hun havde fået penge på kontoen.
Kun godt her fra.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Fre Sep 24, 2010 3:11 am
Rigtig god feedback herfra ^^ Jeg har købt et par sko, og hun var sød til ikke at blive sur da jeg havde glemt alt om at vi skulle mødes. Det gik dog, og jeg fik skoene i fin og ny stand ^^ Og kage <3
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Lør Feb 05, 2011 6:24 am
Maru købte en AS kjole & LUTS MSD bunny suit fra mig- og hun har bare været rigtig sød at handle med :3 Hun betalte rigtigt hurtigt og kommunikationen fra hende har været i top! Takker mange gange! :3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Fre Mar 04, 2011 9:11 am
Rigtig god feedback til Maru, som købte en wig af mig. Alt gik som smurt - pengene blev overført hurtigt og kommunikationen var super. ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Marus feedback Tirs Apr 05, 2011 3:42 am
Rigtig god feedback til Maru <33 Jeg købte en dukke af hende, og det gik rigtigt hurtigt, og nemt! (:
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Fre Aug 12, 2011 10:45 am
Rigtig god feedback til Maru.
Købte en krop, og den blev sendt super hurtigt. Hun sendte endda en fin kjole med også ^^
Kan helt klart anbefale hende som sælger
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Tors Sep 01, 2011 3:52 am
Endnu en gang god feedback til Maru ^^ Der var god kontakt, og jeg fik den lille fåredragt i hel og fin stand, godt pakket ind.
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: Marus feedback Tors Sep 01, 2011 4:09 am
God feedback
Jeg købte to par øjne af Maru, der var god kontakt og de blev sendt hurtigt efter betalingen. Øjnene var pakket forsvarligt ind og nåede frem i god stand.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Ons Sep 07, 2011 4:49 am
Endnu engang god feedback til Maru (lidt forsinket feedback...).
Som tidligere var både kommunikation og forsendelse i top ^^,
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Tirs Nov 08, 2011 11:06 pm
Jeg købte en SOOM Teenie Gem Glati af Maru, og hun var så sød, at lade mig købe ham på et kort layaway. Kommunikationen var god, hun var super nem at få fat i, og lod mig hele tiden vide, hvad der skete. Pakken blev sendt et par dage efter, jeg havde betalt færdig, og den ankom i super tilstand. Den var så godt pakket ind i masse af lag af aviser udenom SOOM boxen. Min lille dreng er perfekt. Tak for handlen!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Marus feedback Lør Jun 23, 2012 1:34 am
Positiv feedback! Jeg købte en paryk af Maru. Kommunikationen var god og hurtig, og forsendelsen ditto. Tak for handlen!
KevinOcult
Antal indlæg : 32 Age : 27 Geografisk sted : Amager Registration date : 13/06/12
Emne: Sv: Marus feedback Ons Jun 27, 2012 7:40 pm
God feedback her fra. Jeg købte en soom brygg af hende og det hele gik lyn hurtigt. Hurtigt efter jeg havde skrevet fandt vi en dag hvor vi kunne mødes. Ikke mere end to tre dage efter. Tak for den fantastiske handel
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Marus feedback Man Okt 29, 2012 6:24 am
Endnu en vellykket handel med Maru, fin kommunikation og hurtig afsendelse. Kjolen er rigtigt fin, ser ud som ny.