Her er en lille teaser. Fik en skøn pige for et par måneder siden, men hun blev først komplet med øjenvipper og outfit og det hele for kort tid siden.
Navnet er Vega. <3
Og her et shot af hele hendes outfit, bare for at vise det frem. Det er fra Another Space og er super lækkert! Støvler og wig er fra Leekeworld. Øjnene er fra Souldoll.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Hvor er hun køn! Tillykke med hende. :-) Og rart at se nogle billeder fra dig igen i øvrigt - det håber jeg på mere af. :-)
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Introduktion: Vega [MNF Lishe] Fre Jun 12, 2009 2:30 am
Tillykke med hende. Hvor er hun fin, hendes ansigtform er virkelig skøn at se på. Har helt forelsket i den wig, den er helt perfekt til hendes lange øjnevipper. ^^ Har du selv lavet hende faceup?
Kunne godt tænke mig at se et billede hvor hun står, så vi bedre kan se hendes outfit helt fra top til tå. ^^
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Introduktion: Vega [MNF Lishe] Fre Jun 12, 2009 4:25 am
Hun ser rigtig sød ud ^^ Tillykke med hende
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Introduktion: Vega [MNF Lishe] Fre Jun 12, 2009 7:22 am
Hun er rigtig flot Elsker de slangekrøller og hendes øjne er også fantastiske Glæde rmig til at se flere billeder af hende XD
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Introduktion: Vega [MNF Lishe] Søn Jun 14, 2009 7:34 am
Tak for de dejlige kommentarer.
@Animist: Ja, jeg elsker Lishes ansigtsform. Hendes dejlige kinder/kæber SKAL bare være røde, hvis du spørger mig. Og ja, det er en hjemmelavet faceup.
Når jeg finder min kamera-lader, skal der tages flere billeder. Stay tuned!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Introduktion: Vega [MNF Lishe] Søn Jun 14, 2009 7:37 am
endnu en MNF! <3 Tillykke med hende! ^w^ Hvor er hun fin! Håber på at du tager flere billeder x3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Introduktion: Vega [MNF Lishe] Man Jun 15, 2009 8:19 am
Tillykke med hende Hun er rigtig sød ^^ Outfittet ser superflot ud. Og Vega er bare et lækkert navn :3