Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Søn Jun 21, 2009 10:07 am
Var ude og tage nogle billeder af Naomi Ikke det helt store, bare for at vise hende lidt frem ^^ Der var rimelig meget vind, så hendes hår er måske lidt vildt på nogle af billederne
Here we go...:
]
Tak for kigget ^^ Konstruktiv kritik er meget velkommen ;D
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Søn Jun 21, 2009 7:41 pm
nååå hvor er hun sød Og rigtig flotte billeder ^-^ Vi kan godt være enig om at hendes hår er temmeligt vildt på de første billeder, men det går da over og til sidst er det ikke så slemt, så kan man bare se lidt vind i hendes hår - gør hende bar mere levende Billed 6 er min favorit kan godt lide hvordan du har sat hendes hår med den hat/hue (hvad det nu er) x)
Er temmelig vild med hendes tøj ... og hende <.< >.> *stjæle Naomi og stikke af meget hurtigt* :p
Gaara er sød (hvad jeg har hørt om ham fra min lillebror, har ikke selv set/læst Naruto)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Søn Jun 21, 2009 11:53 pm
Sikke sød hun ser ud! Jeg kan især godt lide idéen i nr. 7, hvor hun ligger og kigger ned. Det giver også en fin variation. :-)
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Man Jun 22, 2009 10:03 am
Aww flotte billeder Synes hendes ansigt er rigtig flot, og det samme gælder den dejlige pink parryk ;D Den ser så dejlig blød ud Haha Jeg mener heller ikke det gør noget at hendes hår blæser i vinden. Det giver jo et dejligt vindblæst look ;3
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Man Jun 22, 2009 2:38 pm
Ej hun er virkelig sød! Og jeg elsker det lyserøde hår Jeg tror bedst jeg kan lide nummer 2 og 3, men de er allesammen fine. Og jeg synes heller ikke vinden gør noget jeg kan godt lide at hendes hår er vildt
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Man Jun 22, 2009 9:30 pm
Synes det er en rigtig god effekt at man kan se der Er vind i hendes hår! Billed 5 og også et par andre ser det ud som om du har taget billed nedefra og op. det er ikke den helt bedste vinkel, da det ser ud som om hun læner for meget tilbage.. tror det vil være godt for dig hvis du posere hende til at hun læner sig mere frem. så skal du nok blive dygtigere til at fange bedre vinkler evt. nedefra og op=) Men ellers er hun super nusser. "sidder og får helt lyst til at nusse i hendes hår"
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Tirs Jun 23, 2009 2:15 am
Flotte billeder ^^ Hun er også rigtig smuk, hendes wig er fantastisk, selvom den er sådan lidt ud over det hele på første billede
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Tirs Jun 23, 2009 8:21 pm
Flotte billeder!! Jeg synes din pige er meget smuk, og hendes hår er bare så fint! <3 Hun ser super sød ud med hue på :3
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Pink Haired Lady (LDK Bera) Tors Jun 25, 2009 5:44 am