Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body )
4 deltagere
Forfatter
Besked
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body ) Tors Jun 25, 2009 10:18 pm
Var nede og hygge med naboerne i gården igår...tog Wu baí med, og det var en succes. Ingen billeder er blevet redigeret, da jeg slet ikke er nået så langt endnu...og jeg har fået tilladelser af naboerne til at udgive billeder af dem
Især John og Wu baí fik snakket en del xD
Bonus billede, ikke særlig godt men kan godt lide lyset, der er fra computere...helt tre styks xD
'''''tak for kigget
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body ) Fre Jun 26, 2009 1:36 am
hvor er det dog nogen gode billeder og gode poseringer
synes neturen bagved er rigtig flot på de første bileder. det ser ikke rigtig ud som om planterne er for store ^-^
godt arbejde.
og det er da altid godt med nogen bedsteforældre der gider være med
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body ) Fre Jun 26, 2009 6:40 pm
Tak skal du ha...så mangler jeg bare at billederne bliver lidt skarpere...og ja , det var sjovt med bedstefar John (nabo) som er 85 år gammel, han blev så betaget af hende at jeg nærmest måtte rive hende ud af hans favn, inden hun blev kidnappet ...måske en kommende alderspræsident herinde
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body ) Fre Jun 26, 2009 7:26 pm
Hvor er det dejligt at se noget til Bai igen, hun er sådan en flot pige. Jeg kan faktisk godt lide det blå lys der er på billederne, ligger et mystisk skær på dem.
Og hvor får hun da snakket med dine venner, hun ser ud til at hygge sig Endeligt mere af hende her på RG
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body ) Tirs Jun 30, 2009 5:17 am
Den blå belysning virker rigtig godt. Det ser meget aftenagtigt ud. Og det er da en super cool idé at tage billeder af hende sammen med folk. Det synes jeg virkelig er skægt! :-)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body )
Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body )