Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Vil udføre dem!!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeLør Jul 04, 2009 12:15 am

Efter tashi er kommet hjem er jeg tom for designs, har ham og et nanuri hovede jeg er i gangmed
men derefter har jeg ikke flere projecter, så kom det lidt frem i mig, JEG VIL FÆRDIGGØRE MINE GAMLE!! så her kommer de projecter i kan vente af mig i fremtiden komme
frem igen...

Nogle af jer ka nok huske disse designs fra det gamle RG ^^


GAMLE PROJECTER HER KOMMER JEG XP

ASUMI- Izumi (vincents) Bedste veninde, hun er ret funky i stilen, hun skal være en modded Soony og jeg forventer hende en gang til efteråret
Vil udføre dem!! Wine3kopi Vil udføre dem!! ZXUMI

Sammen med hende vil jeg gerne bestille disse to skønheder CHIWOO (den anden skal være vincents) Vores Gamle designede tvillingepar der skal have en bamse hver og genkende dem på, en kanin og en kat
Vil udføre dem!! Kojikenji

Yuuchis Vampyr demon skiggelse (kommer når han får blod fra hans eneste ene kinaii) Skal entelig bare have et hovede og en laaang sort furwig plus klør pg lave demoniske poter/klør til... gidder ikke to dukker af samme karakter så det bliver bare tilbehør..
Vil udføre dem!! Yuuvampyr

Min victorianske lille pige Smile skulle have været min gamle ani mold men den solgte jeg, det kan muligvis blive en ani igen da jeg elsker molden
Vil udføre dem!! Alessa-chan


Sidst rettet af Leechy Lør Jul 04, 2009 12:46 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Rettet da overdrevent brug af fed font ikke er tilladt)
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeLør Jul 04, 2009 12:27 am

lyder da super spændende Very Happy
Glæder mig så til at se disse dukker ^3^

Kan især godt lide Azumi og de to tvillinger :3 glæder mig virkelig til at se hvordan de alle sammen kommer til at se ud Wink
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeLør Jul 04, 2009 12:09 pm

Tjae de er jo lidt gamle alle designsne men de skal lige finpusses lidt men har bestemt mig for jeg vil udføre dem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeMan Jul 06, 2009 3:24 am

looool chuchu jeg har også et tvillingepar i hovedet
men det skulle så være 2 forskællige halskæder der skulle være forskælden (den ene en nøgle og den anden en lås XD)
også det med øjene XP

men hold da op dine gamle ider er gode
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeMan Jul 06, 2009 7:57 am

Vil glæde mig rigtigt meget til at se ASUMI, hun er da for nuser
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 9:52 am

uh! Hvor langt er du kommet! Very Happy
Hvornår laver du nogle opdateringer?
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 11:25 pm

Azumi projectet er lukket nu, hun blev jo en dollfie dream Very Happy

Og jeg har muligvis hovdet til yuuchis demon form nu så den er under Progress!!

de to sidste kommer måske i nærmeste fremtid Very Happy:D:D det ser endelig lysere ud!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil udføre dem!! Empty
IndlægEmne: Sv: Vil udføre dem!!   Vil udføre dem!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil udføre dem!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: