Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Just another day in the park(AIL Elijah) Tirs Jul 07, 2009 11:16 pm
Måtte lige ud i det gode vejr og snuppe nogle billeder, og det blev lige Mammon igen : ) er ved at få styr på hva han er for en, så lige et lille smugkig ind i hans hverdag :3 Mammon er universitets studerende på 1. år (nej jeg har ikke besluttet mig for hvad han læser meeen det kommer ^^) Men ja her har i ham så : )
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Tirs Jul 07, 2009 11:57 pm
Hvor er det nogle dejligt sommeragtige billeder. Åh hvor jeg længtes efter at flade ud på en ordenlig græsplæne XD Nå men han er virkelig skøn jeg kan rigtig godt lide billede nummer 4 og det sidste! ISÆR 4!!!
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Ons Jul 08, 2009 7:51 am
Det er i forvejen et dejligt mold, og du har virkelig fået noget godt ud af ham.
Super gode billeder også. <3 Fokuset giver en god dybde og det ligner på mange at billederne, at han er menneskestørrelse. Det er lige før der mangler dialog til billederne, for man kan næsten høre ham snakke - så livagtig ser han ud. ^^ Well done
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Ons Jul 08, 2009 11:57 am
Neeej sikke nogle dejlig fine billeder. :3 Og hvor er han pæn. ^_^
Miwako
Antal indlæg : 58 Age : 34 Geografisk sted : Køge Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Ons Jul 08, 2009 8:27 pm
Han ser så realistisk ud ö
Dejlige billeder
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Ons Jul 08, 2009 9:06 pm
rigtig gode natur billeder
ellers ser han faktisk meget levende ud på de sleste af billederne..
kan ret godt li de første billeder, og de sidste billede ^-^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Ons Jul 08, 2009 9:37 pm
Iih, han er altså så søød. Jeg er virkelig vild med hans paryk, den ser så lækker og blød ud! :3 Billederne er (as usual when they're from you) helt fantastiske! De er super skarpe, vinklerne er gode, og du bruger props, som er en thumbs up fra mig hver gang. ^_^
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Tors Jul 09, 2009 1:50 am
aaahhrg så er dejlig han går lige i hjertet!! lækrer billeder og posering <3
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Tors Jul 09, 2009 9:33 am
Hvor er han smuk... og det virker som om han bliver smukkere og smukkere for hvert photoshoot XD Indbildning eller...? Jeg er nærmest måløs over de billeder. De er altså virkeligt gode! Farverne, vinklerne og den uskarpe baggrund <3 Me likey XD Så meget stor ros fra min side.
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Tors Jul 09, 2009 10:09 pm
Nej hvor er jeg vild med de første tre billeder =D Elsker at man ikke bare kommer lige ind på dukken helt i starten, men at der nærmest er en introduktion =D Og hvor er han generelt bare deeejlig OwO
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Lør Jul 11, 2009 7:12 am
tusind tak allesammen!
Jeg er simpelthen så glade for alle jeres kommentere! det varmer rigtig meget at få al den ros
Er simpelthen så glad, I er bare super
Shinku
Antal indlæg : 20 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 20/05/09
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Lør Jul 11, 2009 7:36 pm
Sikke nogle fine sommerbilleder ^^ Det giver en sjov effekt, at man ikke rigtig får hans ansigt at se på de tre første billeder! Ja som sagt, flotte billeder:D
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah) Søn Jul 12, 2009 1:03 am
-Gnæk gnæk gnæk- Elijah må komme besøg hos mig anyday <33
Elsker SREIØST (<- så meget at jeg ikke kunnee stave det x'p) denne serie billeder, tror det er min ynglings fra dig indtil videre .__. Posering, props, sted, alt er bare så godt og dejligt og lækkert ved øjnene.
MOAR NAO PUREASE!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Just another day in the park(AIL Elijah)