Antal indlæg : 24 Age : 31 Geografisk sted : Danmark, Nordjylland Registration date : 29/12/08
Emne: Ankomst af D.O.C U! Lør Jul 18, 2009 12:16 am
Fik endelig endelig min første dukke! Har siddet og betragtet andre folks dukker i 3 år, men endelig! Og han er bare abnormt dejlig, med den sødeste lille næse!
Blev vækket af min mor, der stod med pakken i armene Min far stod og filmede mens jeg åbnede XD
Omg omg omg!
Glædede mig så meget, til at få fingrene i ham
Og så fint pakket ind!
Hehe, wig'en faldt af Prøv lige at seee haaaam! Og så dejlig tung!
Jeg fik ham til at stå i første forsøg ! Hvad man ikke kan se, er at jeg kom til at vælte ham lige efter..... D:
Waah, han er bare så smuk *__*
Grr, vil have et bedre kamera.. Heldigvis har vi besøg af en mand, der er amatørfotograf, men har et kamera til 50.000 ... Vil se om jeg kan stjæle det XD
*__*
Det jeg bedst kan li ved ham, er hans næse <3
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv XD Han er så dejlig!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Ankomst af D.O.C U! Lør Jul 18, 2009 12:56 am
Aw.. Tilykke med din nye dreng, som du har købt af Mary (gætter jeg på ) Jeg håber at du får stjålet det kamera, og taget en masse gode billeder glæder mig til at se det!
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: Ankomst af D.O.C U! Lør Jul 18, 2009 3:39 am
Sort tillykke! Og hvor er han fin. :3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Ankomst af D.O.C U! Lør Jul 18, 2009 4:57 am
ååårh hvor er han dejlig
mange gange tillykke med ham
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Ankomst af D.O.C U! Lør Jul 18, 2009 5:26 am
Hvor er det bare super mærkeligt at se ham hos dig, når han var lige her så sent som i går. - Og super rart også! :-) Det ser ud til, at han er blevet taget godt imod. Jeg er rigtig glad for, at du er tilfreds med ham. Han fortjener at få lidt opmærksomhed. :-) Glæder mig til at se mere til ham hos dig.
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09