Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Black Dot Button ~ Zaoll Luv Søn Jul 19, 2009 2:01 am
Beeh jegh ar været oppe siden kl 5 i morges pga. arbejde og herhjemme er der bare iiiiiintet at lave ~ Zzzzz =___= MEN så nuldrer man da bare med dukker xD Det er lidt frustrende at Charlie ikke rigtg kan passe noget af det tøj jeg har uden at det bare er STORT... MEN så er der jo godt man er kreativ haha ha haa 8'D havde fået en sød nederdel med af heceta da jeg købte hende og efter lidt trylleri og magi med en sikkerhedsnål og nogle knappe ting havde jeg ligepludselig en sød kjole så lidt billeder slipper i sku ikke for hehe ;]
~:: Black Dot Button ::~
~:: The End ::~
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Black Dot Button ~ Zaoll Luv Man Jul 20, 2009 2:19 am
Virkeligt flotte billeder Du fanger hende enormt godt ~ <3 og så er hun rigtigt smuk! Det er godt med de forskellige vinklerne, og farverne i billeder giver en god helhed.
Dina
Antal indlæg : 30 Age : 32 Geografisk sted : København - Østerbro Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Black Dot Button ~ Zaoll Luv Man Jul 20, 2009 7:36 am
Jeg er helt vild med farverne og det bløde lys : D Det gør billederne dejligt harmoniske at se på. So pretty...
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Black Dot Button ~ Zaoll Luv Man Jul 20, 2009 8:42 pm
jeg kan godt forestille mig en Zaoll luv har svært ved at passe normalt SD siden hun er mindre men stadig SD, og dollmore har jo ikke ligefrem noget ordenlig tøj=__=; Rart at se en til Luv på RG og Charlie ser meget neutral, naturligt ud=) det er rigtig sødt Er en mindre SD dukke ikke nemmere at fotografere?