Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Man Jul 20, 2009 5:27 am
Dette billede har intet med Ikras historien at gøre!!
Det skal forstille at Ikras har dræbt en anden dreng! Måske endda en ven som har betydet meget for ham! ^^
TAK FOR KIGGET OG FARVEL! x'D
Sidst rettet af wolter Tirs Mar 30, 2010 7:21 am, rettet i alt 3 gange (Reason for editing : over 18+)
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Man Jul 20, 2009 5:48 am
what! ikras er en morder!
det er et ret fedt billede.. godt nok ser blodet ikke så ægte ud, men synes det er rigtig godt lavet
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Man Jul 20, 2009 5:52 am
Tiko - LOL xD
Neej.. Når man kun har paint, er det ret svært >___<' Men tusind tak
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Man Jul 20, 2009 8:26 am
*GISP* NOOHS!!! Ò_Ó Det er ikke Sam der ligger der, vel?? Jeg pusser Eiko på Ikras hvis det er!! >.< Ej, jeg driller(eller...?)... ;P Men jeg har sgu' udvilket en form for... Kærlighed(...?) for dine små dukker!! >.< Og billedet synes jeg er super fedt! Også selvom blodet ser en smule falsk ud, men jeg synes det er fedt at du har givet dig tid til at lave det(Endda i Paint...!!), for det giver en fed stemning!! Yais! Cx
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Man Jul 20, 2009 9:02 am
Risushi - LOL! x'D Nej det er heldigvis ikke Sam.. xD (selvom Ikras måske kunne drømme at det var )
Awww! Tusind tak!!! QwQ
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Man Jul 20, 2009 9:18 am
HAHA!!!! Det er genialt!!! BLOOOOOOOOOD!! <3 <3! Ikras + Blod = kærlighed!! <3 Arg elsker bare Ikras på det billed!! XD men ville dog ikke tilgive ham hvis det var Sam >.< Godt billed!! i kvalitet XD og det serr altså godt ud med det blod!! det ligner XD godt gået endnu en gang!
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tirs Jul 21, 2009 3:38 am
chibishin - LOL x'D Ikras + blod = kærlighed?? x'D Mange tak x'3
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tirs Jul 21, 2009 7:42 pm
Er blodet lavet i paint?! O_O Hvis det er det så er det godt lavet må jeg sige!!
Stadig et nice billede. :3
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tirs Jul 21, 2009 8:50 pm
Baku - jaa, det er lavet i paint og kun i paint.. mange tak ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 7:47 am
Superfedt billede! ^^ Jeg tror, at du muligvis havde set mere ægte ud, hvis blodet havde haft en lidt mørkere nuance, da resten af billede er ret mørkt :3 Men ellers er det glimrende lavet ^^
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 8:12 am
Astrid - Tusind tak! ^w^ Tjooo nu du siger det.. ^^ Det vil jeg gøre næste gang så
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 8:02 pm
Meget fin ide. Godt at se noget lidt blodigt. ^^ Kan godt lide at han ser så chokeret ud, mens han kigger på sine hænder. Har du photoshoppet blodet ind, eller malet det på? Det ser lidt for rødt ud i det; hvis du blander lidt brunt i, vil det give en mere overbevisende effekt. I og med han har blod på hænderne, ville det måske være fedt at få blodet på ofret til at se lidt udtværet ud, som om han har løbet hænderne gennem det. ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 9:03 pm
Eeep Ikras dog =0
Interesant at du har valgt at fotomanipulere blodet, og så i Paint(?) xD For synes faktisk det så virkeligt ud, indtil man kigger nærmere, men det gør faktisk intet da billedet stadig bevare sin pointe Spændende forsøg! Meget dramatisk :O
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 9:45 pm
lol.. Havde ikke renget med at så mange ville skrive.. x'D
714 - Tusind tak!! x'3 blodet er lavet i paint.. Og det var mit første forsøg x'3 *at være stolt* Jeg har længe tænkt over at lave sådan et billede, og da jeg snakkede med Kaneko om det, sagde det BANG! og jeg løb ud af døren, for at tage billedet x'3 <3
Xandorram - Awwwww!! >w< Tak!! Jeg er meget stolt over mit billede!! x'3 Og rigtig overrasket over at så mange mennesker har skrævet.. ^^; Troede at det var for meget, og at ingen ville skrive.. T__T xD
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 9:57 pm
Jeg synes blodet ser meget godt ud XD jeg tror lidt det kommer an på ens computerskærm :3 God vinkel, dramatisk posering og masser af stemning. Se det er hvad et godt billede kræver, og du har fået det hele med ^_^ Hvis du vil, som 714 nævner, gøre blodet mere realistisk kan du lægge et guligt, brunligt eller svagt orange lag ovenpå billedet og sætte opaciteten til multiply (tror jeg nok) og så skulle det gerne give det hele sådan en rigtig gyserfilmsagtig effekt :3
Sidst rettet af Leechy Ons Jul 22, 2009 10:00 pm, rettet 1 gang
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 9:59 pm
Leechy - Tusind tak!! <3 x'3 Jeg elsker din skærm så! Gid alle have sådan en! xD hahah!!
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Ons Jul 22, 2009 11:07 pm
wolter - Damn, kun i paint! O__O Jeg må altså sige at jeg er virkelig imponeret, fordi jeg har også haft en tendens til at bruge paint til alt, siden det var det eneste program jeg havde. Og at få noget til at se nogenlunde ud i paint, eller i det hele taget bare godt, er ikke det nemmeste at gøre. XD RESPEKT! haha..
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 7:25 am
Baku - Tusind tak!! x'3 Det var mit første forsøg, og jeg er rigtig meget stolt og glad for det! x'3 Jeg bruger også Paint til det meste, især fordi jeg har miste alle de andre programmer ^^ (som lå på min gamle computer)
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 7:30 am
Wow.. Det er rigtig godt lavet.. Det får mig virkelig til at tænke over hvordan jeg selv ville reagere hvis jeg var i den situation.. Dunno why... Men jeg syntes at ved første øjenkast så ligner blodet faktisk rigtig blod ;D
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 7:52 am
Effle - Awww!! TAK! ^^Jeg syns at det er intressant at du tænker den tanke!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 9:23 am
Gode poses Ikaros har.
Synes ikke blodet er "ægte" nok, men... ellers^^
Raito
Antal indlæg : 24 Age : 31 Geografisk sted : Danmark, Nordjylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 10:15 am
Awesome~ Pissegodt gjort, med paint XD !
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 10:42 am
et gore billede fedt dem er der ikke så mange af. vinklen er god og blodet er fint også, jeg ville slet ikke kunne få det gjort på paint
wolter Moderator
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Jul 23, 2009 9:38 pm
jeanet kaulitz - Tak ^^ Nej.. ^^; Det kunne sikkert ha været bedre på photoshop.. x'D Men havde ikke andet end paint, og det var mit første forsøg.. Jeg kunne selvfølgelige også ha øvet mig mere.. ^^
Raito - Tusind tak skal du have!! x'3
mystearica - Mange tusind tak! ^^ Ak.. Jeg troede hellere ikke at jeg kunne få det gjodt, da jeg aldrig har set sådan noget i virkeligeheden.. ^^; Men det lykkes da meget godt x'D
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede ) Tors Aug 06, 2009 10:16 pm
Må lige udtrykke min forbløffelse ganske kort; Hvor er det vildt du har lavet det blod,,... I Paint O____O; Jeg er ret vild med hvordan du har fået det til at se ret livagtigt ud, synes alt jeg laver i paint ender som pixels ^^'''
Stemningen i billedet er ret fedt, det er godt fanget.
*hiver Sam til side* Du rør ikke ham hér Ikaras T.T
...
Eller mig...
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )
What have I done [MNF Shushu] (advarelse - blodigt billede )