Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Ons Jul 22, 2009 7:21 pm
Jeg var heldig at få lov til at købe Mia(sachie)'s Lishe. Hun er bestemt til at være Mikuo's søster, lige så bouncy, men med et bedre ordforråd end den lille wapanese ;P Hun mangler stadig sine øjenvipper, de er på vej med posten. Men jeg er simpelthen for utålmodig XDDD
Hun har intet navn endnu, da jeg har ret svært ved at komme over ét. (vil gerne kalde hende Ichigo, men er ikke så glad for det navn XPP)
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Ons Jul 22, 2009 7:26 pm
hvor er hun dog bare fuld af liv
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Ons Jul 22, 2009 8:48 pm
Hun ser rigtig sød og glad ud - og det er nogen gode billeder du har taget af hende. Det hele virker meget naturligt og ikke opstillet. Jeg kan godt forstå du er glad for hende.
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Ons Jul 22, 2009 8:57 pm
Hun er virkelig fin, dejligt valg af pastel, hun virker sukkersød og energisk Fine poseringer, viser en sødhed og uskyld, der i mine øjne virker til at være hendes personlighed ^^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Tors Jul 23, 2009 7:38 am
Nej hvor er hun dejlig! Der er fart på, ser det ud til - men minder hun bare lidt om Mikuo, kan det vist ikke undgås. 8D Jeg glæder mig til at se mere ^^/
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Tors Jul 23, 2009 7:47 am
jeg er virkelig Crazy med billed 4! hun ligner virkelig en som er parat til en shoppetur (Yah lets go shopping!), synes også det giver et stærk udtryk over hendes personlighed, og at du fik hende til at løfte arme og der stadig er bevægelse i benene
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Tors Jul 23, 2009 5:59 pm
Fed billedserie. Som andre siger er der så meget liv i hende. Jeg elsker at kigge på billederne fordi det ser ud som om hun har stået og danset rundt mens de blev taget. Er det bevidst at alle billederne er skåret så hun aldrig har hele toppen af hovedet med? Synes det virker ret godt - som om man skal være hurtig med kameraet hvis man skal nå at fange hende, og man får aldrig det hele med. Får det hele til at virke ekstra livligt og flygtigt
Gigglegeek
Antal indlæg : 54 Age : 52 Geografisk sted : Østerbro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Fre Jul 24, 2009 12:45 am
Rigtig gode billeder, som bruger lys/skygge optimalt. Og hvor er hun dog smuk, har altid godt kunne lide Lishe.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Fre Jul 24, 2009 12:49 am
Vældig søde billeder, gode vinkler, og fin posering. En meget god præsentation af hende, og rart at se hun har fundet et godt hjem. ^^
Miasachie
Antal indlæg : 38 Age : 37 Geografisk sted : Ishøj Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Fre Jul 24, 2009 5:39 am
Åh, hvor er hun bare sød. Hun ser så frisk og.. iiih, total genki-desu-neeee, agtigt ud xD LOL!
Off-topic: Jeg sender vipperne til dig imorgen Send mig en sms med din adresse, kom til at slette den jeg havde.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Fre Jul 24, 2009 7:10 am
Nogle rigtig flotte billeder Vinklerne er rigtig gode! Og hun ser virkelige livlig ud! Og jeg elsker billeder som starter med at vise skoene/føder!!! <3 ^w^ Jeg håber at du snart finder et navn til hende! ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Fre Jul 24, 2009 11:49 pm
Søde og meget sommerlige billeder. :-) Og meget dynamiske/energiske. Jeg håber vi får lov til at se hende i interaktion med Mikuo.
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Tirs Jul 28, 2009 4:36 am
Har altid haft en svaghed for Lishe, og hende her er ikke en undtagelse. Jeg synes hun har et super farve-skema (lyder fjollet at sige) og man kan godt lidt se hvor Mikuo har sin fashion sense fra (eller er det et rent tilfælde?) Synes hun ser sød og super frisk ud, og jeg glæder mig til at se mere til hende og Mikuo.
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Ons Jul 29, 2009 11:42 pm
Hold op hvor ser hun dejlig ud, lagde ikke mærke til hun mangler øjenvipper før jeg lige læste det D: Men er helt vild med hende, hun er godt nok fin, super flot wig til hende også, synes tit at lyserøde wigs kan gøre at en dukke ser mere dukket ud eller hvordan man kan sige det, men den ser rigtig naturlig ud på hende =)
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Tors Jul 30, 2009 6:07 am
Aw, hun er virkeligt bedårende ^^ Og det er nogle dejlige billeder