Jeg sad lige og kiggede Lucie's lille 'historie' tråd igemmen og fik helt lyst til at lave min egen.
Jeg tænker lidt at nu da alle de gamle er væk ville en tråd der præsentere dem alle måske ikke være så dårligt?
Jeg kan ikke helt huske hvornår jeg fik dem alle sammen... Men jeg er ret sikker på at mine to første kom i november 2005.
Mine første to var bestilt og ankom på samme tid.
Dream of doll U, Daikurai og Si, Lucasi.
Jeg kan se at jeg ikke har fået taget et ordentligt biillede af dem efter at jeg har fået et godt kamara... Det må jeg jo gøre noget ved snart...
Jeg tror det var lidt mindre end et halvt år senere jeg fik den næste i haremet. Min DIM Danbi/Soom body hybrid, Omi.
My fruity dress wearing boy.
Det var vist også den sommer at min Dollzone Mo, Himitsu ankom. Han har stadig for mange hemmeligheder for mig...
Så var min lille fe Elf Elly Eomij, Momiji den næste der fløj ind.
Selvføldig har jeg ikke nogen billeder af ham med hans nye flotte vinger...
Så gik der noget tid til den dag jeg kunne købe en ønske dukke. Eller ihvertfald hovedet til ham. Han har for ikke så længe siden fået en krop der bare skal moddes lidt. Min Na-Nu-Ri 07/Dolkot body hybrid, Lucacien.
Ham skal jeg stadig have gjort meget ved før jeg får taget nogle ordenlige billeder af ham...
Så var det jeg bestemte mig for at jeg ville have en Bloody Valentine Breakaway. Jeg beholdte Vampire hovedet der blev til Yuo Ookami. Min lille ulve ånd/Orakle.
Ham arbejder jeg også stadig på. Han har heller ingen krop i øjeblikket.
Jeg fik så også en normal Bloody Valentine Breakaway. Han blev til Lace. Min bunny boy.
Så fik jeg endlig min Dollshe Tanned Hound som jeg havde sukket efter længe. Min engel Remiel.
Og så... efter meget lang tid og meget skulen... Fik jeg endlig bestilt Omi's kæreste. Dreaming El, Vertigo.
Jeg har så kun billede af ham sammen med Omi og ikke med hans nye bedre face up. Der er mere jeg skal have gjort noget ved hva'?
Sammen med Vertigo ankom også min 08' man, Noir. Han har heller ikke en krop endnu.
Mine to nyeste er så mine Minifee Marica tvillinger. Seren og Miran.
Det var så vist mit harem som det ser ud i øjeblikket.
Jeg har så endnu en på vej men ham kommer der jo billeder af når han ankommer ^.^