Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
MuseumBizarro

MuseumBizarro

Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Empty
IndlægEmne: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 11:09 am

Jamen det er i denne tråd i kan ligge feedback på mig hvis jeg har handlet hos jer eller hvis jeg på et tidspunkt sætter noget til salg Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
714

714

Antal indlæg : 253
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 8:21 pm

Jeg har god feedback: Han købte et par SD-støvler og en AnotherSpace overall af mig. Han var supersød, lynhurtig til at skrive og nærmest stormede i banken for at overføre penge. Superflink køber uden noget bøvl overhovedet. Vil gladeligt handle med ham igen. Hurra! Very Happy
Angel

Angel

Antal indlæg : 18
Geografisk sted : Denmark, Odense

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:39 am

God kontakt, hurtig overførsel af pengene og flink at skive med. Kun positiv feedback herfra
http://angelspage.dk
714

714

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:24 am

Rigtig god feedback herfra. Very Happy Nick købte et Iplehouse sjal af mig. Han var utrolig flink til at komme med et depositum, og betalte til tiden og planlagt. Super kommunikation, og det var lækkert at han var overbærende, selvom jeg var et par dage forsinket med at få sendt det afsted. Ville klart handle med ham igen. Very Happy Håber din knægt bliver glad for sjalet! Very Happy
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:54 am

Super god feedback til Nick. Han bestilte et par face up's plus maling af hove og hale. Betalingen kom hurtigt som lovet ^^
Riki

Riki

Antal indlæg : 56
Geografisk sted : Holbæk, Danmark

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 9:38 pm

Super feedback til MB. Købte hans Soom Alk. Sød at handle med, holdte kontakten og sendte som aftalt.
714

714

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 12:35 am

Jeg har haft en mindre optimal oplevelse med Nick... lad os kalde det her en neutral feedback.

Nick og jeg aftalte i midten af januar at han skulle købe min Dali (han ville betale hele beløbet lige omkring 1. febuar). Derudover skulle jeg lave faceup på hans Beyla, og lave et par tatoveringer på den. Vi havde en længere dialog pr. PM og senere mail/beskeder via facebook, og alting var i den skønneste orden.

Vi havde aftalt alle detaljer; pris, motiv, stil på faceup; jeg havde fået hans telefonnummer. Alt var på plads. Vi manglede sådan set bare at mødes og udveksle dukker (han skulle have Dali, og jeg skulle have Beyla hjem og male på), og at han overførte betalingen til mig.

Og så hørte jeg ikke mere fra ham.

Jeg både smsede og mailede ham uden svar. Via hans statusopdatering på facebook kunne jeg se, at han åbenbart var kommet i bekneb for penge (regninger, pc i stykker osv), og jeg kunne derfor regne ud at han ikke havde råd til at købe min Dali og få lavet commissionarbejdet alligevel.

At han ikke havde råd alligevel, er hvad der sker. Men jeg er ked af at han aldrig gav besked om det, dels fordi jeg gerne ville vide han alligevel ikke havde råd, og dels fordi vi måske kunne have fundet ud af en løsning på det.
Det er irriterende når folk hopper fra uden forklaring, og når kommunikationen lige pludselig holder op.

Jeg synes også det var ærgerligt, fordi jeg har handlet med ham et par gange før, hvor alting har været i den skønneste orden. Jeg er ked af ikke at kunne give god feedback til ham i denne omgang, men jeg synes også at folk skal vide hvis der er noget knas. ^^
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B   Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B Icon_minitime

Feedback for MuseumBizarro aka. Nick B
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback
» PDQ´s Feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum