Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Ons Aug 05, 2009 9:48 pm
Suk suk suk så fik jeg eeeendelig taget de billeder =w= ~~og nu da vejret bare var perfekt måtte jeg jo igang. Dog måtte jeg trække mig ind i skyggen da solen fik de to puslinger til at være selvlysende ^^'' men ja Denne gang er det kun Charlie og Mammon x3 Yay~<3 ved ikke helt hvor spændende den her er men jeg manglede altså lige noget oat lave så i må sku nøjes med hvad der er ^^ Og så lige på dansk Jeg ORKER bare ikke engelsk lige nu -.-
Charlie - Ahh ~~ *suk* det vaaarmt =w=
Charlie - Du må da være ved at gå til i alt det tøj x_x
Mammon - nej ikke rigtig -jeg er vant til varmen ^^
Charlie - Du tager måske meget på ferie med familien? Mammon - det kan man vist godt sige
Charlie - Hey må jeg ikke lige prøve din hat? :3 Mammon - sagtens
Mammon - here you go~ Charlie - takker ^__^
Charlie - *Bacause I'm worth it*~~~xD Mammon - absolutely be-a-u-tiful darling~ xP
Charlie - hehe ^^ hey jeg har kage med, kunne det friste? :] Mammon - Ja det kunne det da ihvertfald
Charlie - yush~ *at lede*
Charlie - Tadaaa ^w^ Jeg har selv bagt dem
Charlie - nogle specielle ønsker? ^^ Mammon -Uha de ser jo alle så lækre ud.. det må du vist bestemme
Charlie - Jamen Hehe ^//u//^ så får du den her
Mammon - Mange tak
--- snak snak snak og kage snak snak ---
Charlie - Jeg kunne egentlige godt tænke mig at tage et billede, men altså >//> hvis vi begge ska være på såeh
Mammon - et billede sir du
Charlie - Hn?
Mammon - Vi kan jo bare gøre sådan her.. Charlie - he-hey OxO;;
Charlie - hva laver duuu~~ >//A//<;;
Mammon - Sådan her ^^ så kan vi begge være på billedet Chalie - =x=;.. he he.. ja hehe ^///^''
Charlie - skal bare lige *fumle fumle*
Charlie - klar? Mammon - Altid
*Click*
charlie - ... =//u//= her sidder man jo egnetlig meget godt >///u///>
Charlie - >////> eller noget ihvertfald >__>;;
Mammon - *Kiss*
...
Charlie - *BLUSH* OMG OMG OMGIGAWD X'3 I can't believe he did it!! 8D Happy~~ Mammon - Oo!?
Mammon - Hhey hey er du okay? ^^; Charlie - Mmm :']
*PINLIG STILHED* <___< ...... >____>
Mammon - ... sikke varmt det egentlig er >__>;; Charlie - Ja det har du ret i <////<
THE END
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Ons Aug 05, 2009 10:12 pm
ahh hvor er de bare søde sammen!!! elsker helt vildt meget Charlie's personlighed, hun er bare for cute! ^^ dejlige billder
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Ons Aug 05, 2009 10:22 pm
awr sådan et sødt lille sommer-eventyr ^^
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Ons Aug 05, 2009 10:58 pm
hvor er de bare søde!! vil meget gerne se mere <3 hihi så nice XD
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Ons Aug 05, 2009 11:43 pm
Sikken dejlig historie... Jeg elsker de små søde småkager (især kagemanden), fotografiapparatet og de andre småting... Og hvor er det godt fundet på med billedet de tager af sig selv. Jeg kan ikke komme mig over Mammon's udtryk dér hvor han lige har kysset Charlie og hun rødmer og tager hænderne op til hovedet....
Gode poseringer og vinkler - meget sødt og virkelighedstro. Fortsættelse, please....
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 12:20 am
d'aaaaw >w< Din story fik mig til at smile så utroligt fjollet fordi den bare var så mega nuttet!! Synes du fint får begge deres personligheder frem gennem poseringerne, og så synes jeg faktisk de ser nogen lunde i proportion med baggrunden, sådan størrelses mæssigt ^^ og virkelig fede props! Alle de små ting i Charlies taske ser sådan... rigtige ud hvis det giver menig? XD;; og lovely kissu~<33
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 2:48 am
This made me squeal 8D Jeg kan ikke engang komme på noget intelligent at sige, jeg synes simpelthen bare så godt om dine små! QwQ Jeg er næsten misundelig på Charlie, Mammon er så sød x'3 Luuurve it <3
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 3:15 am
Hvor er det nogen ufatteligt flotte billeder, og historien fungerer også bare perfekt. Er også helt vild med Charlie, så ros ros og endnu merer ros fra mig ^^
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 4:45 am
Aaawww... ....
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 11:19 am
Rigtigt godt lavet især det med at han tager billedet ud i ingenting keep up the good work
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 4:17 pm
Hahahaha iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih hvor er den over mega sød! De er jo perfekte sammen!
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 8:23 pm
IIIh hvor er Charlie dog søød...og elsker hendes personlighed...love the story...glædelse...vil se mere til dem
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tors Aug 06, 2009 11:20 pm
Super sød story! De er da et vidunderligt par ^__^ Jeg synes du er super god til at posere dukkerne livagtigt!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Fre Aug 07, 2009 6:45 am
Hvor er den her story bare ultra dejlig! Jeg sad bare og tænkte "Nååårh" i slutningen xD Og så tager du sådan nogle skønne billeder :3
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Fre Aug 07, 2009 10:40 pm
De to er et godt par Genial måde og tage et billed på X'D og mega sød slutning! Vildt gode billeder godt gået
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Lør Aug 08, 2009 12:39 am
waaaaohwiii Mammon, må jeg os få et kys :3 ;P
rigtig rigtig sød dejlig sommerlig hisorie .... Me love :3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Lør Aug 08, 2009 12:39 am
Så søde og så gernete! ^^ Aww hvor er de kære! Og historien er rigtig livlig! Billederne er rigtig gode, især deres billede som de selv har taget! x'3
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Lør Aug 08, 2009 2:02 am
nuuuur hvor er de altså bare søde sammen! o(>w<)o Det er virkelig nogle dejlig skarpe billeder og vinklerne og poseringerne er meget livagtige! (^-^)b
Gæst Gæst
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Fre Feb 26, 2010 11:48 am
Nuuuurh!! ~ Helt vildt meget kawaiihed !!<3333
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Fre Feb 26, 2010 12:01 pm
NÅÅÅÅRRRRH! o^ .^o
Hvor er de altså kære sammen ~<3
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Ons Mar 03, 2010 7:17 pm
Whee!! ;3 Yeah!! ;3 Kawaiii! Mmh.. Altså, Misser!!, Really cute!!Whee.. ;3 Hehe.. ;3 More! I want to see more!! ;3 Innocentness.. ;3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Fre Mar 19, 2010 8:55 am
sødt par de to historien er virkelig god Billederne og vinklerne er også rigtig gode^^
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3 Tirs Mar 23, 2010 12:45 am
wah, så kawaiiii >.< *fangirl squil* elsker simpelhen historien^^ "Because, i'm worth it!" lol, jeg grinnede så meget ^^ Og de kager er simpelthen såååå nuttet ^^ har du lavet dem selv? de ser super flot ud:) Og da de tog billede sammen , min hjert gik totalt *DOKI DOKI* wah^^simpelhen så sød:) Også virkelig gode vinkler og poser ser meget naturlig ud:) flot styk arbejde!!! Lidt kritik: hvis det skulle være varmt i historien, måske kunne du andre farvene lidt i photoshop eller sådan noget? For mig det ser lidt koldt ud på billederne>.< Måske ændrig af lysbalance og billede "temperature" kunne hjælpe det lidt? Ellers det er bare min egen mening:P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Sol, varme, kage og sommerfugle i maven ~~ x'D <3