Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 5:28 am
SÅ er Sakras tilbage!! 8D Jeg har valgt at ligge Sam og Ikras lidt på hylen, og give Sakras noget kærlighed! Sammen med hans elskede Kanin Johannes!! x'3 Jeg syns selv at denne story blev over cute! Men.. I må meget gerne komme med kritik!
Sakras: Uhm.. >.< Hvad skal vi lave idag?? Hmm.. uh! Hvad med en leg??? n.n
Sakras: Men hvad..? Hvad med Far mor og børn?? n.n eller... nej.. >.< Så skulle vi jo finde en mor..
Sakras: JEG har det!! Politi og røver!! nå nej... Kanin Johannes er ikke så hurtig til at løbe..
Sakras: Hvad med brandmand!!? ^^ øhm.. Nå ja.. Wolter siger at vi ikke må lege med ild..
Sakras: Det er jo svært... Hmm.. Åhm!! Købmand!! Naaaj.. Så skal vi finde alt muligt mad frem fra køknet..
Sakras klapper Kanin Johannes: Hund og Kat, dur hellere ikke.. Da Kanin Johannes ikke kan lide hunde..
Sakras: Hvad med stikbold!!!? Nej det er ikke sjovt, når Kanin Johannes hele tiden bliver ramt..
Sakras: Høvdingebold...? Neej.. Der bliver Kanin Johannes også ramt for hurtigt..
Sakras: Hvad så med Spark til dåsen? Selvom.. Kanin Johannes altid finder sådan nogle dårlige gemmesteder..
Sakras: Flaske halsen peger på!!!! Men.. Jeg har ingen flakse....
Kanin Johannes: ....
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 5:51 am
Århhhh... hvor er de søde, de to. Det er lige før der er cuteness-overload her..
Skønne, skønne billeder af dine små. Jeg er helt vild med de små 'props' der er overalt... Jeg kan godt lide de forskellige udtryk Sakras får alt efter hvilken vinkel/pose du fotograferer ham i. Du er ret god til at gøre historien levende.
En fan...
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 6:23 am
Uhh Sakras og Kanin Johannes <33333 Hvor har jeg savnet dem ;w; Super gode, varierede billeder ^^ Som boots siger er du god til at gøre historien levende! Dog synes jeg historien endte lidt brat, savner lidt et klimaks eller ligende :3
Ellers total godt arbejde <3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 6:41 am
Sakraaaaaas!!! Ham har jeg savnet XD Hvor er det dog en dejlig story, vildt sød. Stakkel Sakras og Kanin Johannes, der ikke kan finde på noget at lege ._. *ae ae* Også nogle rigtige herlige billeder, er især vild med det tredie sidste - det er så sødt ^^
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 6:46 am
Aww hvor er det sødt <3 Kender virkelig siturationen fra de yngre klasser XD Det er så fint at han passer i størrelse ind i omgivelserne ^^ og så må vi håbe han snart finder en han kan lege med XD <3
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 8:10 am
Haha, gemmeleg! Hvor er det en sød historie, og jeg synes virkelig at poseringerne er helt sublime til formålet. Hvordan han først keder sig, så bliver ivrig, og så igen ligger sig ned og keder sig efterhånden som flere og flere forslag bliver forkastet. Det er super fint, Wolter Jeg kan godt lide det lille skab - det er rigtig fint proportionsmæssigt, og det er lidt spændende i forhold til de andre billeder, hvor man ikke i så høj grad ser omgivelserne.
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 9:05 am
Awwww XD sikken en kær lille shoot, der er helt vildt nuttet at KaninJohannes er med og gør mange af de samme ting som sakras!
Tror jeg vil forærre den lille fyr en flaske, eller lærer ham at lege S, P eller K istedet X3
Rigtig god og meget sigende, du holder en dejlig standart ^^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 9:35 am
jeg skam hvordan han har det Q__Q selv jeg har sådan nogle dage hvor jeg bare ik kan finde på noget ^^" skøn historige
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Fre Aug 07, 2009 10:18 pm
Norh!! stakkels Sakras at han ikke kan finde nogen lege han kan lege pga de ting der er galt T.T XD man må håbe de til sidst finder en leg Dine billeder er flotte som altid og Sakras så nuttet som altid!! <3
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Lør Aug 08, 2009 12:09 am
total kawaii >_< ved lige hvordan han har det XD
wolter Moderator
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Lør Aug 08, 2009 8:21 pm
Tusind tak alle sammen! ^^ Jeg er glad for at så mange kan hukse lille Sakras og Kanin Johannes, selvom jeg ikke har givet dem så meget opmærksomhed, men blot en lille bi rolle, i de andre storyere! >___<' MEN nu er det hans tur til at få lidt opmærksomhed! x'3
Boots - Aww!! x'3 <3 Tak!
Akatsuki - Sorry fordi Story endte sådan.. xD Men hvis den ikke stoppede, kunne han jo blive ved med at komme med dårlige undskyldninger! xDD MEN næste gang, bliver det bedre! x'3
Miki - hov! Er han ikke for lille til at lære den leg
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Søn Aug 09, 2009 1:06 am
loool fed story X'P jeg kan rigtig godt lide at de altid er kanin johannes der er noget galt med aldrig hm selv X'D han ser så sød ud når han ligger der på buden og god vinkler du har taget ^^
wolter Moderator
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Man Aug 10, 2009 9:58 pm
DD - Tusind tak! x'3 Det jo nemmere at give andre skylden end sig selv
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Tirs Aug 11, 2009 3:52 am
Weiiiiiiii~~ Dejlig historie. Sorry orker ikke at skrive så meget lige pt ^^
wolter Moderator
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Tirs Aug 11, 2009 3:55 am
DekinaiYo - Tusind tak! <3 <3 Jeg er glad for alle kommentar! Lige meget om du så bare skriver; søde billeder.. Så tusind tak! <3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Ons Aug 12, 2009 10:17 am
rigtig fin lille story ^^ ja det er andelig svært at finde på noget at lege..
og det er søreme længe siden man har set de to godt at se dem igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Man Sep 28, 2009 12:55 am
Hej. Nårh hvor er de bare søde. De er måske ikke så livagtige, men de er rigtig søde, og Sakras siger bare alt muligt sødt. Det er bare så sødt! Og kaninen, den er såå sød, også, og det er så sødt at de er så meget venner.
Mvh. Fiie.
wolter Moderator
Emne: Sv: Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi] Man Sep 28, 2009 8:34 pm
Tiko - høhø.. Det må være en gammel besked x'D Nu hvor jeg har lagt så meget ind med Sakras.. <3 Men tusind tak ^^
Fiie - Hej. Godt du syns det er sødt. Mvh. Wolter.