Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tors Aug 20, 2009 4:19 am
Ja, så tog jeg mig sgu sammen og troede lidt mere på mig selv! Fik tøserne i Juni, men var bange for at skulle lave face-ups på dem, fordi jeg ikke ønskede at skulle blive trætte af dem allerede der Dx Desuden har det med face-ups altid drillet mig, og så bliver jeg så let opgivende xD;;
Disse er blot nogle simple billeder, taget af deres søde side med deres fine kjoler og blonde proptræk-krøller x3 Jeg har desværre, på mystisk vis, mistet det ene par øjne til dem, så de har desværre vær deres sæt øjne i ^^ Og ja, jeg ville sådan ønske at de havde undervipper, men kan virkelig ikke finde ud af at lave dem ordentligt!! Dxxx
Men her har I Merry og Maddy, nu med ansigter! (org. Meredith & Madelaine)
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tors Aug 20, 2009 4:28 am
Hvis jeg kommer nu, hvor lang tid tror du så det vil tage mig at overtale dig til at dem skal du give til mig, da de vil få det meget bedre sammen med Timo hehe
Ejjj I LOVE THEM!
De er så unikke på hver deres måde, man kan sagtens se hvem der er den stille og hvem der er den mere åbentmundet af dem, eller ja, syntes jeg man kan, ved jo ikke om det er rigtigt. Kan ikke lige holde styr på hvem der er hvem dog.. Og det med face up's kan du jo sagtens, det var jo det jeg sagde min pige.
Timo - Se det er piger der kan forstå at holde stilen, og være rigtigt damer, dem har jeg respekt for. You go girls! Mig - ja så længe de ikke efterligner din tøj stil, så vil de være damer..... Timo - Hvad mener du med det ??????
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tors Aug 20, 2009 6:24 am
Som jeg sagde igår, er det vildt flotte faceup's!, Jeg er dybt skuffet over du giver så let op, når vi har set både på Damian og disse to basser, at du sagtens kan Dx
Som vi snakkede om, så er det INTET problem at de ingen øjnbryn har, man tænker slet ikke over det! .
Lidt foto-kritik
er VILD med sidste billede, for der kan man virkelig fange tvillinge-fornemmelsen, da det ligner de afspejler sig i hinanden er en super fed effekt!
Glæder mig så meget til at se mere til dem, og rage på dem til Wolters Fødselsdag X3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tors Aug 20, 2009 6:45 am
lol! Elsker overskiften!! xDD
Det er dejligt nu hvor man kan se deres ansigter! Faceuppen er bare flot!! Tro på dig selv!! (ellers banker jeg det ind i hovedet på dig ) Som jeg har sagt før, er jeg total imponeret over dine vinkler og poseringere! Og jeg syns bestemt at du skal vise det noget oftre!! <3 Selvom de står præsic uberørt, ligger man ikke mærke til det pga dine vinkler! Genialt!
Miki - høhø.. Det får du slet ikke tid til ;P
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tors Aug 20, 2009 9:57 am
Hvor er de bare blevet flotte!!!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Fre Aug 21, 2009 7:04 am
De er blevet rigtig flotte. Jeg kan godt lide deres faceups og hele idéen med dem! På de sidste par billeder ligner de super meget spejlbilleder af hinanden. Det er cool. :-)
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Fre Aug 21, 2009 9:07 am
Fantastiske billeder. Er virkelig vild med farverne!
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Fre Aug 21, 2009 9:14 am
de er altså bare cute!! og flotte face up! ikke være så selvkritisk >_< hehe
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Man Aug 24, 2009 6:27 am
Synes det er nogle rigtig gode og varierede billeder. Kan rigtig godt lide at de er tvillinger/søskende, og ligner hinanden en del, men ikke er samme mold. ^^
Jeg synes faceupperne er blevet rigtig gode, specielt ved øjnene og med læberne. Du har absolut ikke noget at være genert over, eller være usikker omkring!
Go go ... glæder mig til at se mere til pigerne. ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)