Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Lør Aug 22, 2009 9:30 am
Der er ikke meget formål med de følgende billeder, men jeg synes, at Jae er så pokkers lækker i sin nye jakke. 8D Billederne er taget tidligt i morges, og derfor var jeg noget ærgelig, da jeg her til aften fandt ud af, at størstedelen af billederne desværre var blevet noget rystede. Det forklarer også de uvariede poseringer på de få, der blev tilbage. *dybt suk* Nå, on with it. Titlen er copyright en sang af Aimee Mann.
Kommentarer og kritik modtages med kyshånd! :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Lør Aug 22, 2009 10:37 am
Damn, han ser lækker ud i sin nye jakke 8D Han virker en anelse genert at se på i sine poses. det ultra sødt synes jeg ^^
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Lør Aug 22, 2009 11:15 am
I love the piercing and the pose :3 but would love to see more of his face *___* great shots!
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Søn Aug 23, 2009 12:03 am
Jeg giver dig ret i det er en mega fed jakke, og han ser fantastisk ud i den XD Måske lidt mere variation i poseringerne ville være bedre, men hvad fanden, det ville være fysisk umuligt for mig at tage billeder tidligt om morgenen (B-menneske much XD) så alene det beundrer jeg da XD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Søn Aug 23, 2009 1:05 am
Jae! Mm, den jakke er rigtig flot og super lækker på ham. Mine favoritter er de to "midsterste" fotos pga. kompositionen i dem. Det er fedt, at de er lidt "skæve" og har en del hvidt på uden at det ødelægger balancen.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Søn Aug 23, 2009 3:40 am
Den jakke er bare sexappeal! :3 <3 Me likez. Han er også bare lækker ellers 8D
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Man Aug 24, 2009 6:31 am
Supernice billeder, og synes du leger med nogle fine vinkler. ^^ Og jakken er fantastisk!
Konstruktiv kritik ... hmmm... Synes ansigtet bliver lidt 'fladt' på nogle af billederne, grundet stærkt lys (går jeg ud fra). Men omvendt giver det en interessant kontrast. Synes den hvide baggrund er rigtig god i forhold til den mørke jakke og hans hår. ^^