Super feedback til Wolfy! ^^ Har købt hendes Souldoll med wig, øjne og kjole, som blev sendt så snart hun var pakket og klar. Hun var godt beskyttet under transporten og nåede frem tre dage efter forsendelse. Wolfy var super at snakke med og forhandlingen forgik som fod i hose. ^^ Kan helt klart anbefale Wolfy!!! ^^
aik0hime
Antal indlæg : 48 Age : 32 Geografisk sted : denmark Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: lupus-wolfy feedback o^^o Søn Dec 05, 2010 12:36 am
Super feedback til Lupus-Wolfy! Hun deltog i en fællesorder jeg holdt, pengene blev indbetalt hurtigt og kommunikationen var ganske glimrende! jeg blev informeret om at dukken var ankommet og at alt var fint!
Jeg kan ikke håbe for en bedre handel!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Købte et par sko og et par handsker af Lupus. God handel på trods af besvær med posten. Dog var skoene anført forkert i salgstråden, så min dukke kunne ikke passe dem.
PDQ
Antal indlæg : 12 Age : 33 Geografisk sted : Sletterød Registration date : 31/10/11
Emne: Sv: lupus-wolfy feedback o^^o Ons Apr 18, 2012 7:03 am
lidt sen men super god feedback til lupus-wolfy. købte Mano tilbage i december og der var god kommunikation og handel. en jeg kunne tænke mig at handle med igen hvis det var ^w^
blood-devil
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 23/10/11
Emne: Sv: lupus-wolfy feedback o^^o Man Jan 07, 2013 7:11 pm
Syndes også jeg ville sig lidt
Vild god at snakke med og de 2 dukker kom helt frem Og super med et lille brev så kun ++++ pluser her fra mig og min kæreste
KevinOcult
Antal indlæg : 32 Age : 27 Geografisk sted : Amager Registration date : 13/06/12
Emne: Sv: lupus-wolfy feedback o^^o Tors Jan 17, 2013 6:14 am
Super feedback her fra! : D Jeg købte en masse SD tøj af Wolfy. Alt gik hurtigt og hun sende tingene før hun vidste om hun havde fået pengene. Super dejligt med tillid til folket! : D + en sød besked på pakken. - Jeg ville klart handle med hende igen hvis det var. c:
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: lupus-wolfy feedback o^^o Tirs Feb 05, 2013 8:20 am
God feedback herfra Jeg koebte en taske og den blev forsvarligt og hurtigt sendt.