Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Du er sød når du hjælper Søn Sep 06, 2009 7:33 am
jeg har atid undre mig over om de klare sig for mit værlse er jo ik lige så dukke venligt igen ^^" alt kritik er velkommet
...
matias-...
tomo- matias?? hvor er du??
tomo- saiga ved du hvor matias er? saiga- nej jeg sidder og ser fjernsyn
Saiga- han er vel ude på ulykker igen
Tomo- ulykker?
Tomo- IIIiiiiiihhhhh!
Tomo- matias OwO"
Saiga- hm?
saiga- hva har du gang i? Tomo- jeg "uff" hjælpe ham ned
Saiga- og hvorfor? Tomo- han kan jo falde ned
Saiga- jaja som du vil
Tomo- uha .__."
Tomo- matias jeg er på vej
Matias- huh?
Tomo-...jeg skal bare lige...
Tomo- IIiiiiihhhh! Saiga- Tomo forpokker da osse!
Tomo- saiga TT_TT hjælp Matias- Tomo oO"
Matais- ><" *trækkker*
Saiga- giv slip jeg skal nok gribbe dig -.-" Tomo- o-okay Q_Q
"bom"
Tomo- "snøft snøft" Saiga- "suk" så så der skete jo ik nået U_U"
Matias- tomo .__.? Tomo- åhhh matias "snøft" du kom ned i god behold
Tomo- tak fordi du grab mig Saiga *tør øjne* Saiga- jaja men du er tungere end du ser ud
matias- ^eller er han bare svag -.-"^
Tomo- men tak aligevel Saiga-kun o^^o du er sød når du hjælper Saiga- U/////U så siger vi det. skal du ik hen og glor på ham Ikras eller havd han nu hedder -.-"
Tomo- hihi o^///^o
bonus billede. de sad og så fjernsyn sammen da jeg kom tilbage og saiga prokket sig over hovdet ikke oO?
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Søn Sep 06, 2009 7:49 am
Hvor var det en super sød historie! ^^ Jeg kan enormt godt lide Tomo, hun virker så sød og venlig. Saiga er flot, og det var godt han kunne hjælpe, da det var ved at gå galt. Heldigvis kom ingen af dem kom til skade ;D
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Søn Sep 06, 2009 7:53 am
Ahh hvor sødt, jeg er også vild med Tomo, hun er så dejlig mild
Godt flow i hele din historie, den var sød ^^
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Søn Sep 06, 2009 7:57 am
hehe hvor er de søde Xd elsker da matias siger "eller så er han bare svag" haha og nr. 22 billede kan jeg rigtig godt lide >_<
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Man Sep 07, 2009 2:51 am
nuurh tomo! X'D hun er så sød når hun vil hjælpe med ender med slv at skulle have hjælp
jeg var alt for travlt optaget af historien at jeg 'næsten' ikke læge mærke til rodet ^^' men dejlig historie nummer 3 sidste billeder er bare nusser
kritik: lidt for meget rod og det skifter fra lyse billeder til mærke billeder lidt hen imod slutingen.
men ellers dejlig historie
lupus-wolfy
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Man Sep 07, 2009 7:41 am
takker allesammen
rodet på mit værlse ja ^^" men det skal jo os hentyde til hverdag og at det jeg menet at mit værlse ikke er så dukke venligt igen. lys forskeld ja ^^" mit værlse er ikke så store og har ik så god lys igen plus en mørke regn sky var begyndt at nærme sig ^^" og min lampe giver ikke så god billede lys ^^"
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Man Sep 07, 2009 7:58 am
LOL - Saiga- U/////U så siger vi det. skal du ik hen og glor på ham Ikras eller havd han nu hedder -.-"
er man lidt jaloux var, Saiga *trække i kinden* DU er bare sååå sød! x'3 <3 Jeg tror at han er helt vild med Tomo, men han vil ikke indrømme det.. høhø x'DD Jeg er vildt glad for at han redder Tomo, inden hun falder ned! tænk hvis der skete hende noget, inden jeg mødte hende :O (eller Ikras for den sags skyld )
lupus-wolfy
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Man Sep 07, 2009 8:02 am
hehe ^^ han kan jo ikke lade være med at holde øje med dem selvom han prøver at virke ligeglad når jeg snakker med ham
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Man Sep 07, 2009 5:37 pm
de er alle 3 super cute XD
ChunHei: woah how cute!!! They all seem so nice.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Tirs Sep 08, 2009 3:33 am
Aw hvor var den sød. 8D Jeg kan godt lide den lille redningsmission - og så klæder det da Saiga at være bare lidt sød nu og da, selvom han er lidt led. XD Stakkels Tomo, hun gør jo bare sit bedste. Jeg vil se mere! ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Søn Sep 20, 2009 4:59 am
Det er en rigtig sød historie. God interaktion mellem figurerne. :-) Det virker, som om du har koncentreret dig mest om selve billederne og ikke lige så meget om de tekniske aspekter af teksten, og det synes jeg er lidt ærgeligt, når nu billederne og vinkler er så gode hele vejen igennem. Selve dialogen er rigtig fin, men det ville give et endnu mere gennemarbejdet helhedsindtryk, hvis fx navne var skrevet med stort forbogstav hele tiden. PS: Hvor er det sjovt at se DZ Floy (Saiga) hos dig! :-)
lupus-wolfy
Emne: Sv: Du er sød når du hjælper Søn Sep 20, 2009 5:25 am
hehe tak ^^ ah ja teksten er ik min strækste side ^^;;; men jeg skal gøre hvad jeg kan ^^