Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:12 am
Fik hentet min pakke med ChunHei i her ved formiddags og har de sidste timer siddet og bakset med faceup, men da jeg ikke kunne lavede Kurisu (Kirstine) en faceup på ChunHei da hun kom. Jeg har ikke nogle box opening billeder da jeg var alt for ivrig for at se hende ude af boksen efter alt det bøvl med posten.
Billederne er taget med mit webcam i min Macbook da mit kamera kun kan tage gode billeder udendørs.
-
-
-
opdagede først at wiggen sad forkert da jeg ændrede størrelse på billedet XD -
-
-
Håber i godt kan lide hende og tar varmt imod hende. ^^
Sidst rettet af Hirin Søn Sep 06, 2009 8:24 am, rettet 1 gang
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:21 am
Hvor er hun bare køn. Har glædet mig til at se Harmony og jeg er ikke skuffet. Stort tillykke med endeligt at have hende hjemme
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:23 am
tillykke med hende!! hun er rigtig smuk glæder mig til at flere billeder xd
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:23 am
Heceta skrev:
Hvor er hun bare køn. Har glædet mig til at se Harmony og jeg er ikke skuffet. Stort tillykke med endeligt at have hende hjemme
mange tak, var også lidt bekymret i starten om hun nu var som jeg forventede og det var hun bestemt! ^^
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:28 am
Tillykke med hende! Håber virkelig hun kan gøre op for alt besværet hun har kostet!
Hun ser virkelig smuk ud, men glæder mig nogle skarpere og større billeder af hende ^__^
Og til at finde ud af mere om hende!
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:56 am
aajaah omooooo hvor hun dejlig.. Tillykke med hende, face-upen er også blevet rigtig god :3
Hirin
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 8:59 am
Shiku skrev:
aajaah omooooo hvor hun dejlig.. Tillykke med hende, face-upen er også blevet rigtig god :3
alt faceup credit til min storesøster som har lavet mesterværket! XD
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 9:44 am
Awr hvor er hun sød altså. Tillykke med hende ^^
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: ChunHei is here!!! (SDF Harmony) Søn Sep 06, 2009 7:20 pm
et stort tilykke med din dukke^^ nej hvor er hun dejlig^^ sidder stadig og venter (sidder med min comfort roxsas plusie TT_TT) må meget gerne snart komme^^, men ellers tilykke med din dukke XP