Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 For stram, for løs...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

For stram, for løs... Empty
IndlægEmne: For stram, for løs...   For stram, for løs... Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:26 am

Det med elastikkerne er noget værrer noget, jeg har stor succes på de store dukker, men jeg har et lille problem med min første Teenie Tiny whatever hun nu er Smile

Jeg kan huske der var en der spurgte på et tidspunkt, hvordan man håndterer en lille dukke, jeg har også lagt mærke til at nogen kan få deres dukke til at stå på 1 ben, det kan jeg så ikke Very Happy jeg har også set videoer på Youtube omkring restringing...

Er der nogen der har en masse gode ideér til hvordan jeg kan få styr på Leviathan???

HJÆLP!!!
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

For stram, for løs... Empty
IndlægEmne: Sv: For stram, for løs...   For stram, for løs... Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:10 am

Balanceproblemer kan både skyldes forkert restringing, led eller ubalance i kroppen. Smile Har du tjekket om hun er for stram eller for løs? Hvis du forsøger at hive hendes led fra hinanden (eksempelvis overarm eller lår fra torsodel), kan du se hvor meget elastik, der stikker ud. Tjek begge steder, nogengange er det kun elastikken i f.eks. benene, der er for løs/stram. Smile Løs elastik gør dukken lidt slatten i det, stram elastik resulterer i kicky legs og lemmer, der svupper tilbage i samme position lige meget hvad man gør. Har hun nogle af de problemer?

Hvis det er knæleddet, der ikke går i hak, kan det være du skal prøve at afhjælpe det. Hot glue sueding kan måske hjælpe. Nogengange kan man også slibe kropsdele til, så de passer bedre sammen, men det er selvfølgelig lidt risikabelt at kaste sig ud i. Ellers kan noget så simpelt som sko gøre dukken lidt mere stabil, hvis det er problemet (små fødder?) Håber det kunne bruges. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
 
For stram, for løs...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: