Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Lør Sep 12, 2009 8:42 am
Så blev min lille gavflab endelig nogenlunde færdig! :3 Den lækre faceup er lavet af Mary. Thanks hon <3
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
Feedback er meget velkommen!
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Lør Sep 12, 2009 8:56 am
omg hvor er han dog bare nuttet! Smuuuk face up og alle de små deltaljer, han ligner rigtig rigtig godt <3 Endnu en tiny Puni vil møde <3
Synes du poserer ham rigtig smukt og livarktigt <3
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Lør Sep 12, 2009 11:13 am
OMG! I haz approve on zhe jacket <3
Hvor er hangul tatoveringen der titter frem blevet flot! - Har du selv kopiret den ? You're so talented huns. Den ser vildt godt ud. Det er virkelig Tiny J~
Demands photocollab soon, yes please.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Søn Sep 13, 2009 7:29 am
hvor er han sej!! x'3 især det første billeder af ham!! høhø.. Jeg er vild med ide om at der står; fate på hans hånd! 8D Billederne er rigtig dejlige og flotte! ^^ MORE!!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Tirs Sep 15, 2009 5:37 pm
Hvor er han nuser, elsker hans udtryk.. Flot face up Mary har lavet på ham ^^ Og sikke fine tattoo's han har, de må have været svære at lave.
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Tirs Sep 15, 2009 7:23 pm
nurh ^_^ han er dejlig. smukt outfit, og faceuppen passer rigtig godt til det naturlige look han har super dejlig!
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Tors Sep 17, 2009 10:56 am
han ser da ud som en lille sej gut >_< han er altså sød
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Fre Sep 18, 2009 1:51 am
hvor er han da sej han ligner en lille balademager xD
gode billeder, nice tattoos ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Fre Sep 18, 2009 2:38 am
Aw Det er nogle lækre billeder, og for god's sake, jeg elsker de tattoos <3 Jeg tror, 3. og 4. billede havde virket godt som intro ^^
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Fre Sep 18, 2009 3:27 am
Det er godt nok en fin lille fyr og flot face-up
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Fre Sep 18, 2009 7:24 am
Ih, tusind tak alle sammen! :3 Det var lidt en udfordring at male de bittesmå hangul på ham - jeg fik hjælp til det, da den store Jae Suk (som ham her jo er en lille version af) skulle have lavet sine. Jeg skriver normalt virkelig grimt. 8D Jeg sætter stor pris på alle jeres kommentarer! :)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ] Man Sep 21, 2009 1:04 am
Aww. Han er perfekt som Jiny J. :-) Rigtig gode introduktionsbilleder. Han har den helt rette attitude. Tatoveringerne er gået fremragende (selvom jeg ikke kan læse koreansk, så ser det i hvert fald flot ud). Og jeg er i øvrigt stadig imponeret over den jakke der. Den er så åndssvagt kær! (Der skal så meget laves noget med Tiny J. og Chromeykins på et tidspunkt!) Og tak til folk for rosen af faceuppen. Det var sjovt at lave, fordi den skulle matche den store Jae Suks, og den er lavet af Lucie.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ]