Så er min lille psykotiske vampyr knægt ved at være færdig. Han har været et mere eller mindre konstant arbejde i de sidste to år (Utallige mods, kroppe og jeg har på nuværende tidspunkt 4 par røde øjne og 6 røde parykker til ham O_o) men nu mangler han vidst bare en ordentlig paryk (muligvis stadig nogle øjne >>; ) og så er han som jeg synes han skal være :3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Jeg er imponeret over folk der gør stor arbejde med deres dukker! Altså hvor de tager lang og god tid om at gøre dukken færdig, og virkelige viser at det skal være den dukke! god let posering, og dejlige vinkler! Jeg er helt vild med faceuppen, det sorte omkring hans øjne! <3 Jeg glæder mig allerede til at se ham helt færdig!! ^w^
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
dude! the wig, the mods, and everything looks GREAT! =) I'm not a big fan of nanu 07, but yours is super great! ^_^ awesome job. you make nanu look amazing
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
elsker hans look <3 han ser helt vildt sej ud! synes wiggen og øjnene ser meget godt ud til ham (ved heller ikke hvordan han skal se ud XD) seje effekter med billederne.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
han er bare vildt sej det er en cool effect du har lavet med billederne og selvom han ikke er helt færdig,ser han meget gennemført ud, glæder mig til at se ham når han får ny wig
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Sorry alle andre eventuelle NaNuRi-07 ejere, men dette er altså den flotteste af slagsen JEG har set! Man kan hurtigt se, at du har gjort et stort arbejde i at modde ham. ^^
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Man Sep 21, 2009 1:10 am
Han har altid lignet Daniel, men nu ER han Daniel. :-) (Det er han selvfølgelig ikke; han er jo bare en dukke, men du ved, hvad jeg mener. XD) Attitude, tøj - det hele er fint. Jeg synes sagtens, de her øjne kan virke til ham, og parykken fungerer godt i sig selv (men en kortere variant kunne være fin til visse fotos).
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Man Sep 21, 2009 2:26 am
Han er vildt sej og der er det der elegante vampyr look over ham, godt lavet.
Er vild med billed redigeringen du har lavet, giver en god stemning, ville dog gerne se et billed eller to uden redigering så jeg kan se præcis hvordan han ser ud =)
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Man Sep 21, 2009 5:34 am
Åh, hvor er han dog smuk! Han er enormt udtryksfuld, synes jeg - især på det første billede. Det er som han virkelig ser på én. Jeg er normalt ikke vild med NaNuRi 07'eren, men ham er her godt nok flot, det må jeg sige.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Man Sep 21, 2009 6:09 am
hvor er han flot OwO
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Man Sep 21, 2009 7:33 am
Mm, Daniel. 8D Han ligner sig selv efterhånden, the little prick. At vælge en pigekrop var smart, det får ham til at virke smallere - som en teenager nu er, flere hundrede år gammel eller ej. Jeg er vild med billederne, effekterne er meget.. ham. Jeg glæder mig til at se ham helt færdig med paryk and everything. <3
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Wow. Jeg havde ikke ventet så meget feedback på ham x.x Tusind tak alle sammen! *happy happy* Det betyder en del når der bliver lagt så meget arbejde i en dukke.
Credits where credit is due, Mary har lavet facupen, det er den tredje gang hun gør det på ham her, og det bliver bare bedre og bedre. det har nok også noget at gøre med at de sidste nye mods på øjnene som Lucie har lavet, virkelig reddede ham fra at blive erstattet af en anden dukke.
Er også glad for at i kan lide baggrunden. Det tog lidt tid at finde noget jeg synes virkede så jeg var bange for at jeg havde stirret mig blind på det til sidst x.x ShadowCatty - Det kan vi sagtens finde ud af :3
[/size]
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Søn Sep 27, 2009 8:21 am
Fed billed-redigering! Det giver en rigtig fed effekt ;D Også nogen dejlige, enkelte close-ups, men han kan bære det kan han ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Distortion (NaNuRi - 07) Man Sep 28, 2009 1:24 am
Hej. Awww, han er flot! Han er virkelig dejlig, og jeg elsker virkelig hans tøj og hans hår! Jeg gad godt og se ham med de andre parykker. Han er dejlig.