Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 12:42 am
undskylder den meget dårlige titel!!! Ja jeg ville jo gerne sy noget tøj til lille ChunHei, og min mor ville ikke lade mig bruge hendes symaskine eller stof hvis ikke jeg havde et mønster. Derfor besluttede jeg mig for at lave en kort yukata som jeg kunne finde mønster til nemt, men så fik jeg en ide som resulterede i at det blev til en slags top med matchende nederdel. Nederdelen er syet af min mor da mit eget forsøg endte meget dårligt ^-^' Håber i kan lide det!!
undskyld for de ikke så varierede poses XD:
----Omake----
"So..." (så...)
"How do I look???" (hvordan ser jeg ud???)
ris og ros er meget velkommen ^^
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 1:02 am
hvor er hun dog smuk elsker 4. sidste billede ;D tøjet er da også blevet meget flot synes jeg
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 1:10 am
Tydeligvis vellykket, både tøjet og billederne. Det klæder hende rigtigt godt ^^
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 2:09 am
mange tak i to ^^ glæder mig i kan lide hende, tøjet og billederne!! gør mig helt glad XD
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 2:29 am
tøjet er blevet rigtigt flot hvor ser hun sød ud i det
Hirin
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 2:52 am
mange tak mystearica ^^
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 4:59 am
iiiiih så fiiin, elsker hendes nye sæt :3
rigtig lækkert os lidt frækt hahah
Han: ayaaaah ChunHei.... You soo cute *smiles* Toshii: yaya
Hirin
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 5:02 am
ihh mange tak Shiku <3
ChunHei: thanks *smiles shyly*
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 5:06 am
Hils hende fra mig og sig hun ser DEJLIG ud! ^__^
Skulle lgie se efter en ekstra gang på de første billeder før jeg fattede hun havde bar mave og ikke et stort hudfarvet bånd om maven xD!
Outfittet er rigtig nuttet til hende, og hun bærer det flot -Godt endelig at se hvilken ekspression hun bærer (Det med closeups af ansigtet ^^)
Hun er rigtig nuttet XD I adore! *applause*
Hirin
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 5:10 am
mange tusind tak Miki for alt rosen.. ^^
ChunHei: yeah thanks ^^
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 11:04 am
Det har du da fået grejet rigtigt godt ;D Meget kreativt med geisha-looket kombineret med lidt street XD ^_> ME luuvs ;D
Hirin
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Søn Sep 20, 2009 8:24 pm
thanks DekinaiYo ^-^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Man Sep 21, 2009 5:58 am
Nice outfit! Du overrasker mig ved at lave et der er så voksent og sexy! Det er tydeligt at se at det giver pote for dig at du render rundt med hende hele tiden, poseringerne bliver bedre og bedre. Og så ser det lidt ud som om, du har fået lidt mere styr på dit kamera!?
Nice going!
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Man Sep 21, 2009 6:12 am
det rigtig folt ^^ jeg kan ik engang sy til mine selv endnu ^^;;
Hirin
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Man Sep 21, 2009 6:17 am
lupus-wolfy skrev:
det rigtig folt ^^ jeg kan ik engang sy til mine selv endnu ^^;;
jeg mangler stadig MEGET træning da sidst jeg rigtig syede på symaskine var da jeg gik i 6 klasse (godt 4 år siden). og mange tak for rosen ^^
ChunHei: yeah thanks for leaving a nice comment! ^-^
Kurisu: hun er jo model så tænkte det ville passe lidt bedre XD i starten tænkte jeg faktisk på om jeg skulle lave det til en mikstur mellem en yukata og en hanbok XD men kan jo altid lave en hanbok kjole til..hehe ja det hjælper med at finde på poses når man render med hende hele tiden...selvom Amalie er ved af få spat af det og vil ikke ses ved siden af mig med den XD mit kamera driller stadig og vil kun nogle gange tage ordenlige billeder TT-TT
Gæst Gæst
Emne: Sv: How does it look??? (SDF Harmony) Man Sep 28, 2009 1:20 am
Hej. Nej hvor er hun dejlig. Hun har noget virkeligt flor Fake up. Og tøjet er flot, og det passer hende. Jeg kan også godt lide hendes hår.