Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 hvor længe holder en faceup

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 12:03 am

jeg er bare lidt nysgerrig, hvor længe holder en faceup egenlig inden den bliver slidt
Tilbage til toppen Go down
Remi

Remi


Antal indlæg : 61
Age : 33
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: Sv: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 12:06 am

Det kommer jo alt sammen an på hvor meget du fingererer med den Smile
Mine plejer at sidde rigtig længe inden jeg piller dem af.. nogle skifter dem aldrig.. det er forskelligt
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: Sv: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 12:08 am

tak for svaret Smile
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: Sv: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 1:01 am

Tja, en af mine dukker har stadig sin første faceup som jeg lavede i foråret 2006.
Jeg har ikke pillet så meget ved ansigtet, så den ser egentlig ikke særlig slidt ud.
M
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: Sv: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:39 pm

Min puki pipi, har stadig sit faceup, som jeg fik med sidste år.. selvom han er blevet MEGET beskidt.. ^^;
Nogle ansigter bliver slidt af, ved berørning af finger, eller hvis du ligger dem i en taske, bliver de også slidt.
Og så er der selvfølgelige nogle faceup's som ikke har fået et godt lag MSC på, som beskytter ansigtet.

Ved mine dukker er det normalt hagen og kinderne der mister faceuppen først.. ^^;
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: Sv: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:50 pm

Jeg har nok set face-up's der holder i 3-4 år ^^ Det kommer som sagt an på hvor meget man røre ved den, og hvor meget sol den får.. Solen ødelægger somså ikke face-uppen, men det gulner resinen, så det på et tidspunkt kommer til at se trælst ud... Jeg har lige fået lavet ny face-up på min første dukke, en BW EL, da han efterhånden var blevet godt gul.. Ellers var face-uppen stadig pæn ^^ Men som sagt, der spiller flere faktorer ind ^^
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Sponsoreret inhold





hvor længe holder en faceup Empty
IndlægEmne: Sv: hvor længe holder en faceup   hvor længe holder en faceup Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor længe holder en faceup
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» faceup krakelerer
» Phoenix nye faceup og wig.
» Faceup - akvarelblyanter
» ny faceup på min LU-wen
» Ny faceup [CH St.Mina]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: