Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 2:29 am
Yes, så vi holdte et meget spontant, og lille meetup i Thisted her i tirsdags, hvor jeg, Sovemis, Lilly og DRONTE dukkede op :3 Nogle dog på skift af andre, men det var rigtigt hyggeligt alligevel XD
Billederne er taget af henholdsvis DRONTE, Sovemis og jeg :3 (Nogle af billederne mangler, da mit kamera er gået ud alle gange midt i uploadingen _ _)
Of to the pictures! XD
Skye (Kiddelf Ani), Chouwa (CP Chiwoo mod) og Jun (Littlefée Shiwoo) oh ja, så også Mr. Buttons! XD
Igen + Ræv
Portræt af Chouwa <3
Jun, Ræv, Mr. Buttons og Skye
Og igen.
Jun og Skye
Igen. XD
Og efter at både Lily og DRONTE var taget videre, for at ordne deres, tog Sovemis og jeg så op på biblioteket! XD
'
Skye fandt en pony.
Jun ville ha' den, siden han mente det var hans.
Så Skye tog Tigerdyret.
Giddiop!
pandekys, wee.
Læsetid
og så skulle der leges modeller:
og snakkes mens der legedes med bamser.
Sko!
Jun: "Hva'de? o.o" Skye: ".. Aner jeg ikke, en stoor verden owo"
En meget stor verden! XD
og sådan :3
Tak for en hyggelig dag XD
Sidst rettet af Anori Man Sep 28, 2009 2:38 am, rettet 1 gang
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 2:34 am
Hvor er de allesammen elskelige! Nyaaarh! Og hvor jeg elsker Jun! ^O^ Det ser rigtigt hyggeligt ud :3
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 2:38 am
TAk x3 det var det også XD
- De sidste billeder er på nu :3
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 2:45 am
Aww det ser hyggeligt ud! Jun er mega cute!! og Chouwa mega lækker <3 Men det var da godt at i hyggede jer :3 smukke billeder 8D
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 3:18 am
Sikke nogen dejlige billeder - og hvor er de skønne allesammen.
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 4:02 am
Ja, det var godt nok super hyggeligt! Det var virkelig ærgeligt at jeg ikke kunne være kommet noget tidligere og have været der lidt længere, men det må jo blive en anden gang. Jeg er i hvert fald helt med på sommerhus-meet-up for endnu flere RG'ere, som vi har talt om
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 8:06 am
hvor er de bare cute >_< elsker flere af billederne og hvor ser de mega hyggeligt ud XP
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Re: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY) Man Sep 28, 2009 12:20 pm
hehe bliver så glad når jeg kigger på billederne, det var super hyggeligt at møde folk og skægt på biblioteket senere xD og er enig med Lilly, sommerhuuus! noget helt andet er, jeg tror Skye er begyndt at kede sig, hun vil hele tiden vide om ikke snart hun skal ud og lege med Jun igen xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mini-Meetup i Thisted i tirsdags XD (IMG HEAVY)