Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet.
+4
Dionza
Ponpyon
jeanet kaulitz
Kinu
8 deltagere
Forfatter
Besked
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Lør Jan 03, 2009 8:25 pm
Jeg tænkte vi kunne bruge sådan en tråd igen XD
Starter med Lady photoshoot.
Og så harry potter shoot
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Søn Jan 04, 2009 12:04 am
WOW den ben-stilling på det sidste billede ser UBEHAGELIG ud!!! XXD
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Søn Jan 04, 2009 12:06 am
Det her var dælme oss fail! Lavede en photostory, men havde sgu ikke opdaget hvor hans hånd lå på det her billede, før det VAR postet
Guest Gæst
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Tirs Jan 06, 2009 7:42 am
^ Ah lol xD Det billede kan jeg godt huske, han er da også en værre frækkert xP
Sover stille og fredeligt, men hvis nu alle de ting i baggrunden som sukker støeren og the-kanden havde været væk ville det ikke have set så rodet ud (^^;;
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Ons Jan 14, 2009 12:41 am
Her et par dage efter nytårs aften, kom der et lille lag sne her på fyn... men var ALT for langsom til at komme ud og tage billeder med Yuya, så mange af billerne blev en del mørke
OG OG OG, så skete det flere gange at blesten og Yuya's dumme elastik gjorde, at han veltede flere gange (O-O); Noooes tænkte jeg bare hver gang.
Første gang:
Havde lige fået ham til at stå fint og slap ham for at tage billede af ham... og så i det jeg prøvede at tage billede, væltede han bagover. (ÓoÒ)
Anden gang:
Gik ned til min nabo (og farbror) som har en sø, her forsøgte jeg igen at få Yuya til at stå, men nej, han faldt med hovedet i sneen. (ÔAÔ)
Tredje gang:
Eftersom han ikke ville stå på jorden, forstøgte jeg at holde ham... som I kan se blev heller ikke dét nogen succes. (0_0);
Fjerde gang: Her har jeg ikke et billede, da jeg var bange for at der var sket noget med ham... Der var nemmelig is på søen, så jeg tænkte "Hey måske kan jeg få nogle gode billeder hvor Yuya står på isen"... fik et CHOCK da han han så væltede bagover bed et UHYGGELIGT BANG... var ved at dø! (O~O) men der var HELDIGVIS ikke sket noget med ham.
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Tors Feb 05, 2009 11:39 pm
Haha xD sjov tråd *hive op*
Lige et ups-billede fra mig:
WTF HØNS? XD
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Man Feb 16, 2009 3:09 am
også mig ^_^
Når man har en 4-årig på besøg, der ikke rigtig kan kende forskel på Barbie og BJD... ^^'
Gæst Gæst
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Fre Feb 20, 2009 7:53 am
Tivoli er åben XD
Har seriøse problemer med de bukser omkring det område XD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Søn Jun 19, 2011 8:49 am
Jeg genopliver lige den her tråd.
Tilsyneladende tror jeg nemlig, at jeg er usynlig, så når jeg tager billeder af en spejlblank overflade, så kommer jeg jo ikke selv med, vel ..? Ahem.
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Søn Jun 26, 2011 11:40 pm
Mary - Jeg kan egentlig helt vildt godt lide det xD Lidt som de der "hvem fanden er du?"-billeder med random folk i baggrunden xD *gemmer i sin samling*
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet. Man Jun 27, 2011 6:34 am
Fandt lige lidt i min samling af gamle billeder
- hvor skulle det fokus have været?!-
- fail - Hun står op i resten af storyen, men da hun nemt væltede, var det min dårlige løsning.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet.
Things of fail. Aka: Episk fail! eller bom i billedet.