Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 7:00 am
Velkommen RG.. Dette er min nyeste story.. Jeg har fået en super sød dukke af min far i fødselsdags gave! Som Miki har handlet hjem til mig! Tusind tak! <3
Hendes navn er WW = White Wolfy.. også bare kaldt Wolfy.. (Hendes navn minder en del om Lupus-wolfy.. og de var begge til min fødselsdag.. så det var lidt forvirrene.. <3 )
Jeg har ikke skrevet tekst til, syns ikke at det ville passe ind.. ^^
Jeg har valgt at ligge Black Berry i gråt lys.. og Wolfy i varmt lys.. ^^ Jeg beklager alle hunde hårdene.. Men dem som har mødt min hund, forstår hvis godt hvorfor der ligger så meget hård rundt omkring x'D <3
Forresten.. hvis nogen ønsker en del 2. Så vil jeg super gerne lave en..
Sidst rettet af wolter Lør Okt 03, 2009 12:36 am, rettet 1 gang
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 7:04 am
haha kært o^^o hehe bb "nu ser du mig og nu ser du mig ikke"
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 7:17 am
hun er rigtig sød jeg elsker halsbåndet og hatten
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 7:22 am
Aww WW er simpelt hen så kær!! <3 Hun er da bare for nuttet <3 Mange gange tillykke med hende! :3 Håber du bliver meget glad for hende!
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 8:02 am
Awwww..... hvor er hun altså bare cute.. selvom jeg ikke er helt sikker på at BB er enig med mig om dét. Hihi - hvor er han sød. Tænk at han er bange for den lille ulv.
Sføli vil vi gerne se en fortsættelse.. Hvordan kan du dog spørge om dét?
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 9:15 am
sød lille story ^^
man kan gædt tænke dig til deres tanker hehe
BB er mega sød, og de er WW også
sikke hurtig den kanin er.. han må være.. tryllekunster
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: velkommen WW Tirs Sep 29, 2009 10:47 pm
Awwwe, hvor er hun dog be-DÅ-rende! <3 Det fungerer rigtigt godt med varmt lys til WW og koldt til BB ^^
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Re: __WW??__ Tors Okt 01, 2009 11:17 pm
Årrh hvor er hun dejlig :3 jeg er helt fjollet med zuzu'er, især wolffy <33 Jeg gad også godt have en far som fandt på at give mig dukker x3 Tillykke med hende!
og jeg vil gerne have en del 2 8D
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: velkommen WW Fre Okt 02, 2009 4:27 am
Wolfy - lol ja! xD han er fantastisk..
mystearica - Awww! tak! ^^ Halsbåndet tilhører Ikras, som BB elsker at tage fra ham.. Og hatten tilhører BB, som han tabte da han stak af.. X'D
chibishin - aww! Tak søs! <3 Jeg håber at hun falder godt til, har dog lidt problemer med hendes ene arm >__<'
Boots - høhø.. Hvem er ikke bange for den store stygge ulv ? SÅ går jeg igang med en forsættelse! ^^ <3 tusind tak! <3
Tiko - mange tak! ^^ Jeg tror at det er hatten.. Måske tænkte han på pizza og forsvandt (Sam's magiske ord)
Maru - Mange tak! ^^ Syns også at det passede best til deres farver, og personlighed..
sovemis - høhø.. Jeg har en god far, der først giver mig en MNF i julegave, og et dukke traf i fødselsdags gave samt en wolffy.. xD Tusind tak! Skal nok gå igang med det samme!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: velkommen WW Lør Okt 03, 2009 12:02 am
Den er sød, og den er helt fin uden tekst, synes jeg. Man kan sagtens forstrå, hvad der foregår. :-) - Og tillykke - både med fødselsdagen og dukken! Jeg glæder mig til at se mere til hende sammen med dine andre.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: velkommen WW Lør Okt 03, 2009 7:02 am
hun er bare cute!! >_< men det har de andre jo sagt men tillykke med hende