Har sidet hele dagen og haft føgelsen af at tage nogle billeder.. Så pludselige fik jeg en ide!
Storyen hedder; beste venner.. hvilket kan forstås som Sam og Wolfy som beste venner..
Eller som jeg selv tænkte på mine egne venner.. Nogle af jer vil sikkert genkende jer selv i teksten, ellers skal jeg nok udpege jer
Ihvertfald er venner loyale.. Derfor tog jeg disse to dukker! ^^
Desværre blev det ikke så gode billeder, da det regnede og det var lidt koldt.. ^^; (piv piv.. tud tud.. )
Rigtige venner venter på hinanden.. Lige meget hvor længe det kan tage, så venter de..
Beste venner giver hinanden tid, de vil aldrig kunne finde på at tvinge den anden til at gøre noget
han/hun ikke er klar til..
Gode venner spiller ikke skuespil over for hinanden.. De er altid dem selv over for hinanden..
Venner får altid den anden til at grine, selvom man ikke altid kan se hinanden, men blot skriver sammen..
Lige meget hvor sort det bliver, kan man altid stole på hinanden..
Selvom man selv lider, er man der altid for sine venner, man vil hjælpe dem og være der for dem..
Og selvom man tit skændes og tit glemmer hvad man skænds om, tilgiver man..
Verden er hård og grusom, og man følger tit at man er alene..
Men i virkeligeheden skal man blot åbne sine øjne, og sænke sin stolthed, ens venner er der altid..
Man behøver ikke kalde på sine venner, de ved hvornår man har problemer..
De kan få skyldføgelse, og være kede af det, og være bange for at miste venskabet..
Men alt i alt er man jo venner udanset hvad.. Man kan kun blive stærkere i venskabet..
Hilsen Jeres Wolter <3
Tak for kigget! ^w^;
Alt kritik er velkommen..