Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Vincent's nye skal (CP EL) Fre Okt 09, 2009 5:42 am
Har noget tid tænkt mig at gi vincent en ny skal fordi han sku passe bedre til hans kæreste. ku godt tænke mig han også ku smile lidt Så her er han. min "nye" vincent
hva den gamle skal blir må i vente at se til han er færdig ^^
får den nye kinaii snart hope you liked ^^
Sidst rettet af Vincent Søn Okt 11, 2009 8:17 am, rettet 1 gang
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Fre Okt 09, 2009 5:49 am
Omg..!!! Han er fantastisk som vincent..!!! Totaldt nuser! Iih hvor fint <3 og kinaii blir bare GO som yder i stædet for EL, og vincent er bare NAM OwO som El!
Det skal nok blive godt~<3 og nu skal tashi ikke være en seme med mindreværskomplekser af hans uke boyfriend er højere mere xD
billederne er da smukke! Og slet ikke så dårlig som ud gav udtryk for over telefonen! De er super klare og søde! <3
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 2:45 am
Han er smuk <3 Han er virkelig, virkelig, virkelig dejlig <3 Jeg tror det er svært at mene andet, men han er virkelig dejlig <3 Fik jeg sagt at han er dejlig? XD
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 7:20 am
Han ser skøn ud.
Da jeg stadig er meget 'grøn' i dukkeverdenen savner jeg dog oplysninger om hvilken dukke/mold han er. Jeg synes han ligner en Shiwoo lidt; men...?
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 7:23 am
Boots: Jeg tager mig lige æren af at svare for Jeanett ^^ Vincent er en EL, som Chu også skriver ^^
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 7:40 am
Øhm - jeg troede den 'El' som Chuchu nævnte var en dukkes navn....
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 8:16 am
helt i orden boots jeg havde også glemt at skrive mold på. så det skynder jeg mig lige at gøre
mange tak for kommentarene ^^ fik kinaii her i dag så ham poster jeg nok nogle billeder af senere
Saki
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 8:22 am
Jeg kan også have svært ved at se hvilkende molds det er i ny og næ, boots, så ingen grund til at rødme ^^ Har en EL selv, ellers havde jeg heller ikke kunnet svare ^^'' Det glæder vi os til at se Vincent <3 Skynd dig, vil se ham <3<3
boots
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 8:55 am
Jeg kan se at du, Vincent, har skrevet CP El - og du, Saki, skriver Luts BW El. Nu vover jeg mig så ud på dybt vand og spørger - hvad står CP for? Jeg går ud fra at BW står for beautiful white og Luts er firmaet; men så bliver jeg forvirret over det dér CP... Har tit set det - og har tit haft lyst til at spørge; men har aldrig fået gjort det... I det hele taget er der mange forkortelser i dukkeverdenen - og endnu flere på DoA - som jeg ikke fatter en dyt af; men jeg vil gerne lære nyt.
Edit: Jeg har fået svar fra Vincent på PM - og vil lige undskylde at jeg ikke selv brugte PM for at få svar - det burde jeg have gjort istedet for at spørge her. Sorry.
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Søn Okt 11, 2009 9:36 am
Han ser da bare perfekt ud Vincent, skide godt gået smukke
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vincent's nye skal (CP EL) Fre Okt 16, 2009 10:19 pm
nej hvor fin!! Ih altså. Kan rigtig godt lide ham i hans nye mold