Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 8:18 am
The newest spaw in my family
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 8:30 am
Dine billederne er flotte som altid! Og du fanger utrolig godt! Jeg er vild med poseingerne, det ser virkelige livligt ud! Faceuppen er rigtig flot, og blindet rundt om øjene passer godt til hud farven..
Til sidst er jeg vild med det sidste billed..
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 8:34 am
Nyahhah, han er bare så dejlig -- tænder <3~~
Kan godt lide livet der er i billederne, ligner en som bevæger sig i søvne. Og som jeg sagde til Anne, den krop er bare så flot. Glæder mig til at se mere~
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 9:00 am
ohh lovet it!! wolter har allerede skrevet hvad jeg også syndes XP
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 9:07 am
Smukt, Der er virkelig en helt speciel stemning over ham,. elsker at du har valgt at give ham bind for øjenene, den fornemmelse de giver af "svaghed" Passer super godt til den halv-åbne mund Han har..
Billederne i sig selv er fede pga. dit valg af elementer og vinkler.
Glæder mig til at se mere..
Overvejet at skaffe ham nogle vægt-skåle? Han minder mig meget om Justice kvinden fra de americanske domstole!
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 9:21 am
Jeg er enig med de andre, han er vidunderlig! Elsker den måde fokus er flyttet fra hans øjne til hans mund pga bindet for øjnene ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 9:39 am
han er godt nok sej billederne er dejligt stemningsfulde
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 10:50 am
Han er bare så damn nice! <3 Man får jo lyst til at slikke på ham...hrm anyways, hvor blev blodet fra øjnene af?
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tirs Nov 24, 2009 7:36 pm
Tusind tak alle sammen, er glad for at i kan lide ham, for han er jo lidt speciel ^^
Miki - Jo det kunne da være fedt til et enkelt foto shoot, men ellers er vægtskåle meget langt fra hans personlighed hehe
Kurisu - Da jeg kom hjem og så det i ordenligt lys, syntes jeg bare det blod så lidt forkert ud, så valgte at give ham en helt ny face up. Og så kunne jeg faktisk godt lide at han så så blid ud uden blodet, når jeg ved hvordan han virkelig er høhø... som er langt fra blidt
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Ons Nov 25, 2009 1:22 am
GRRR han er så pisse hawt!!!!
MMMH han må gerne komme hjem til mig og blive passet. Så kan Bella være hans blindehund ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Ons Nov 25, 2009 1:31 am
Han er virkelig super skøn
Synes han er flot, og jeg glæder mig til at høre mere om hans historie Og det med hans broren. Fedt!!
Og det er fedt at vores drenge (begge Keid'erne) er så forskellige som de er. De ligner ikke hinanden ret meget
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Ons Nov 25, 2009 1:52 am
Enig med alle de andre. Flotte billeder og flot dukke! Det er lige før jeg synes han er endnu smukkere netop fordi man ikke kan se hans øjne. Det føjer noget ekstra til mystikken. Parykken er virkelig velvalgt, og klæder hans udseende virkelig godt.
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Ons Nov 25, 2009 2:11 am
Jeg er helt vild med den måde han ser ud på! Og som altid er dine billeder utrolige <3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Tors Nov 26, 2009 12:16 am
ooohh HAN ER DEJLIG!!! ej nej nej nej nej nej nej!!!! kan side og stire på ham forevigt!! er helt vild med hans naturlige farver *q* og lyset og poseringerne er bare lækre!!!
kunne kysse den mund!!!!!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Fre Nov 27, 2009 4:46 am
Smukke billeder! Og den krop er til at dø for <3
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Sv: The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity Fre Nov 27, 2009 8:29 am
WOW.. O___O damn hvor er han bare underskøn! elsker alt ved ham! især hans sexede mund x3 alle dine billeder er mega flotte, men kan især godt lide det første billede, ved ikke hvorfor, men tror det har noget at gøre med den stilling han ligger i, han virker bare så levende. <3