Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 4:32 am
Denne story står mig ret nært, og den er egentlig dedikeret til én herinde på Forum, som jeg håber vil læse den og forstå. - Den er samtidigt relervant for Massus historie..
Let's have a look.
Miki: Hmm Den er godt 21.00, Starinlys..
Miki: ... Kortspil, Champange og Sushi.. Fejre du noget Massu? Massu: Jeg ville gerne...
Massu: Men da jeg havde sat mig, havde blandet kortene og skulle til at lægge en kabale kvalte mine tanker den festlige stemning..
Massu: Jeg havde overvejet at byde dig på at glas, men det er som om boblerne i det her sprøjt irritere mig.. bare tanken om det.. Miki: Fik boblerne i Champangen dit humør til at falde?
Massu: Nej nej, det er slet ikke sådan, det var mere en bivirkning.. Miki: Oh..
Massu: Nej.. Det er en Pige.. En god veninde.. en jeg holder rigtig meget af.. Miki: Hvad med hende?
Massu: Jeg svigtede hende. Miki: hmm...
Massu: Jeg satte mine egne behov i vejen for vores venskab.. Da hun havde mest brug for mig.. Og jeg for hende..
Massu: Vi mistede kontakten da jeg følte det hele briste under mine fødder.. Jeg ved snart ikke hvis skyld det var..
Massu: Men jeg ved at jeg savner hende.. Trods alle genstridigthederne.. Miki: Jamen så kontakt hende og sig undskyld?
Massu: Det er det.. Jeg ville gerne, men jeg er bange for at Det måtte gå galt igen hvis hun tilgiver mig....
Massu: Og mest af alt frygter jeg for.. om jeg vil kunne tilgive mig selv..
I'm Sorry...
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 4:42 am
vidunderlig story..
rigtigt sørgelig men også sød..
er vild med stemningen på billederne, der passer vild godt til historien...
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 4:55 am
Det var en utrolige smuk og dejlig story! Sad og græd! T___T
Jeg håber at lille Massu, som er blevet så lækker!! O3O bliver gode venner med sin savnede ven!! Og at de vil forblive venner udansat hvad! Venner skænds! Men beste venner, vil altid tilgive hinanden, og altid være der forhinanden. Lige meget hvad man skænds om. <3
MariyaKyosukeChan
Antal indlæg : 47 Age : 35 Geografisk sted : Brøndby strand Registration date : 20/10/09
Emne: hvor er den bare sød Ons Dec 02, 2009 6:28 am
hvor er den bare sød ^^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 7:42 am
wow hvor er den god...man får tænket nogle tanker godt lavet ^^
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 10:10 am
Awww... Massu-Chan \(;___/~<3 Lille pus dog, det er ikke noget værre end at føle det bare er "slut" når man virkelig holder af et andet menneske *Sniff* virkelig smuk historie! du rammer utrolig realistisk realiteterne i et venskab og med problemer, og den viser tydeligt hvor en varm føelse du sender ud igennem massu, du giver ham utrolig godt liv...
Kender hvordan han føler, på trods af vincent og mit snart 6 år lange venskab, kan vi virkelig komme op og toppes i ny og næ, over de mest dybt latterlige ting, man skal tale ud hvis noget trykker en og man skal nyde man har hinanden, og forstå man også har behov, vincent ved jeg har mange selv behov pågrund af min gigt, men det handler bare om at forstå hinande.... og jeg tror det er derfor jeg kan sætte mig så godt ind i det, men som wolter sandt nok siger....Rigtige venner, kan også tilgive og blive venner igen... hvis man virkelig holder af hinanden, ellers fortryder man det senere i livet... Skænderier er altid begge parters skyld, fordi man ikke får snakket ud oftere... det tager tid men det er vigtigt at lære for ting skal kunne køre rundt
Go talk with her massu!!! gogo! <3
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 11:09 am
Mange tak for alle de dejlige kommentare <3
Vil lige understrege at mit problem er løs med denne historie, nu skal jeg se om Massu og jeg i fællelskab kan få hans veninde til at overgi' sig til Venskabet
Chuchu- Mange tak Venskaber er vigtige, og så wolter også understreger og som jeg selv ved..
Bekendte kommer op og skændes, men Rigtige venner tilgiver <3
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Ons Dec 02, 2009 11:53 pm
*tears running down* det var bare så smukt... *ikke finde ord*
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Tors Dec 03, 2009 12:02 am
Det er en stille og rolig, kontemplativ historie. Selv uden "action" og sprudlende handling, emmer den alligevel af liv og afslappet eller opgivende intensitet (hvis en sådan kombination findes). For mig er de mange varierede poseringer, beskæringer og vinkler, som gør det. Der er ikke nogle forstyrrende elementer, og handling og budskab går klart igennem. Det føles som et indblik i en personlig og følsom samtale. Godt arbejde!
Guest Gæst
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Tors Dec 03, 2009 12:54 am
Man bliver sådan helt trist inden i, stakkel...
Elsker den bløde belysning gennem hele historien og som allerede sagt at der ikke er nogen forstyrende elementer i billederne.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Tors Dec 03, 2009 2:55 am
Lækkert meget indhold i historien. Ikke noget der ses hver dag ^^
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: I would celebrate.. But.. [MASSU/IZ] Tors Dec 03, 2009 9:05 am
Han er altså lidt for nice, din dreng. *w* Der er et helt fantastisk lys på billederne der virker både blødt og melankolsk på samme tid. Og så elsker jeg den måde han poserer med flasken, det ser så levende ud!