Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Man Jan 04, 2010 2:34 am
Okay, så er ferien næsten slut, og de der afleveringer skal laves. Eller ikke... Al magt til overspringshandlinger! Well, da jeg havde meget mere lyst til at tage billeder af min dejlige dreng, Ekko, end at skrive fysik, var det kinda det, jeg gjorde xD;; Jeg har desværre ikke fået købt nyt tøj til ham endnu >.< . . . Men omg, jeg elsker ham :'D <3 Billederne er taget underbelyste, farvemætningen er blevet gjort lidt kraftigere, og skyggerne er blevet markeret svagt
Enjoy ~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Man Jan 04, 2010 3:08 am
det er nogen rigtig gode billieder, han er rigtig sød
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Man Jan 04, 2010 8:02 am
oh mi god!!! han er så kææær OQO jeg er helt vild med det sidste billede *3*
Sushilicious
Antal indlæg : 9 Age : 33 Geografisk sted : Jylland Registration date : 04/01/10
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Ons Jan 06, 2010 2:33 am
wauw super smuk dreng!
Baggrunden virker virkelig godt ! han ser så uskyldig ud : D
Hans face-up er også rigtig god, gætter på det er fra fabrikanten? Især brynene er pæne : D
Men jeg ville nok vælge at tage hans vipper af : ) de virker meget store til hans små øjne, og det er ret ærgerligt da det giver ham et dovent udtryk.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Fre Jan 08, 2010 1:15 am
Yay, tak for de søde kommentarer ^^
Sushilicious - Jeg skulle da mene, det er fabrikanten Jeg har købt ham af theXness Jeg kan godt se, hvad du mener med hans øjenvipper >.< Jeg overvejede også at tage dem af, mens jeg tog billeder, fordi de sidder virkeligt åndssvagt -.-
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Fre Jan 08, 2010 3:49 am
Awww! hvor er han sød!! Det er som om man ligefrem kan mærke din glæde for ham OwO Jeg får helt lyst til at tage billeder af min første dukke n.n
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Fre Jan 08, 2010 4:55 am
hvor er det nogen gde billeder og hvor jeg dog elsker den dukke
kan rigtig godt lide de sidste billeder ^-^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Lør Jan 09, 2010 5:13 am
Fine, klare billeder. Du bruger "baggrunden" rigtig godt på dem, synes jeg; det skaber liv. Han er rigtig sød.
Astrid
Emne: Sv: Behind the Curtain (MNF Woosoo) Man Jan 11, 2010 9:06 pm
Tak for kommentarerne wolter - så må du endelig gå ud og køre det! ^___^ Jeg er glad for, mine billeder giver dig lyst til selv at tage nogle ~