Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 3:48 am
Jah... Jeg har været stille i et godt stykke tid nu, men her igår kom jeg så igen med et lille projekt til min lille Oakley. Og jeg vil sige at resultatet er blevet ret godt, for ikke at prale, jeg er bare rigtig godt tilfreds og har aldig syntes at Oakley har været smukkere, lige nu er hun bare det smukkeste lille væsen i min verden ^____^ Men her er hun, men ny kjole og billeder, ødelagt af en masse dum blitz >___< Må virkelig have udskiftet det gamle kamera...
PS: Vil lige tilføje at billederne er taget på en terrasse, hvor min nu afdøde svigermor boede. Må hun hvile i fred. Men lige pludselig har jeg bare fået et helt andet syn på døden...
Og lige et sidste billede ude i sneen, hun er bare så fin, jeg er bare så glad for hende, hun er virkelig min lille snow fairy ^__^
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 3:51 am
det er en rigtig flot wig og pyntet i håret er rigtig sødt til hende! : D dejlige lyse billeder ^^ og den kjole er bare rigtig flot til hende! : D
sofiemiss
Antal indlæg : 28 Age : 30 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 5:10 am
hvor er hun sød ^.^ hende øjne er vildt smukke og klæder virkelig godt til hende kan vildt godt lide de første to billeder!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 5:37 am
Oakley <3 Hun er altid så fin ^-^ Jeg synes, hendes outfit er rigtig fint :3 det passer godt til stemningen i de øvrige billeder. Derudover er jeg helt forelsket i det første billede ^3^ Hun er så levende, dog også bedrøvet, at se på.
Guest Gæst
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 5:40 am
Hvor er den kjole flot på hende! Hun er virkelig smuk så pytskidt med blitsen der driller (^^
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 6:32 am
Wow! hun er godt nok smuk *__* Kan slet ikke lade være med at stirre på hende
Mariko
Antal indlæg : 29 Age : 29 Geografisk sted : Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 6:56 am
Nej hvor er hun bare sød! har faktisk helt savnet af se billeder af hende ^__^
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Tirs Jan 06, 2009 10:06 am
Hvor er hun smuk! Jeg er især vild med billede nr. 2. Den mund er så dejlig.
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Ååårh der er hun jo! Hvor er det længe siden jeg har set hende.
Elsker hendes face-up. Den er fin og nuttet som altid ^^ Rigtig fine poses du har brugt :3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Fre Jan 09, 2009 12:54 am
aaww.. hvor er hun smuk... OwO og så fredelige..! elsker helt seriøst hendes øjne.. De er så fangene, og flotte! Og det krisebær på hendes kind.. x3 har det smag?? xD #slikke på kinden...# x'D
og en ting mere: R.I.P
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Fre Jan 09, 2009 5:02 am
Ih, hvor er hun flot elsker wiggen og øjnene x) og rigtig gode billeder! ;D
Sidst rettet af gaaralove Lør Jan 10, 2009 7:01 am, rettet 1 gang
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Winter Butterfly Fairy Fre Jan 09, 2009 6:22 am
eej hvor er hun da flot.. og sikke nogen flotte øjne :O bare det første jeg lage mærke til.. hendes øjne er virkelige flotte.