Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 2:07 am
Det er min første billedhistorie, så bær over med mig ^^ Men i hvert fald kom Chiyo hjem idag og var temmelig nedtrykt... Så jeg prøvede at muntre hende lidt op... ^^
Me: Hey sweety ^^ Had a nice day? Chiyo: Mmmmm
Me: What's wrong? Chiyo: It's HAF tonight...
Me: I know... ^^ and we're going, don't you want to? Chiyo: Yahhh, but all my friends are going to be dressed up... Me: Is that a problem...
Chiyo: HALLOOOOOOOOOOOOO... What am I going to wear? Me: >.<" THAT'S your problem?
Chiyo: 'Whimpers* Me: I have a little something that I made for you...
Chiyo: what is it? Me: OPen and see ^__^
Chiyo: WOW it's a "Hell girl" kimono... Thanks!!!
Chiyo: I'll need my red contacts for this ^^ Me: Hehe, I'm glad your happy again...
Chiyo: Here they are... Me: Great let's see them on... n_n
Me: They are a bit scary... Chiyo: ^___^
Chiyo: I hate this part... I look ridicules with this thing on... >_< Me: But you can't put on your wig without hidding your hair in it...
Chiyo: But I look like a lunch lady... Me: Yah you kinda do *giggles*
Chiyo: Stop giggling... Me: *sniggers*
Me: Now you look good ^^ Chiyo: *smiles*
Chiyo: Now I just have to change chothes... Me: NOT IN FRONT OF THE CAMERA!!!!
Me: Are you done yet? Chiyo: ^__^ You can look now...
Chiyo: Now I'm ready... ^^ Let's go now... Me: How about cleaning your room first...
Chiyo: Ohhh, yeahhhh >.<
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 3:35 am
I forhold til at det er din første story. Er du faktisk rigtig god til det. Ingen billeder er de samme, du har gode vinkler på. Der virker naturligt efter min mening. Ser levnde ud.
Historien er rigtig god og sød. Hun ser virkelig smuk ud. båede før og efter hehe.
Bliv du bare ved med at øv dig på at lave storys! Det er virkelig godt! Øvelse gør mester. og jeg øver mig selv stadig også!
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 3:41 am
Takker... ^^
Er ret stolt af mig selv... Og hun kommer til at cosplaye mange andre ^^ har mange ideer til hende... Så jeg skal nok øve mig meget...
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 5:41 am
Sikken en sød story, jeg kan rigtig godt lide idéen med at hun skal have parykken uden på sin egen ^^ Og jeg er misunderlig på hendes cosplay, det er rigtig flot <3
Jimmie: Chiyo, du skal være glad for at du har en der gerne vil sy tøj til dig.. Me: Hey!
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 5:52 am
Hvor er den fed!!!! hele den der "hun klæder sig ud med hårnet og det hele" og øjnene somom hun putter kontaklinser i er for genialt! det minder mig om når jeg cosplayer. men det her er virkelig gennemført af en story! super godt arbejde!! ^^
nightfly
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 10:43 am
Det var ozz lidt det der var tanken... ^^ At hun ikk bare skifter øj'n og wig, men at hun tager det på som vi selv ville gøre...
Chiyo: Thanks Jimmi ^^ She has a professionel seamstres, so I put her to good use... Me: Don't get to cocky young lady...
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 10:47 am
Jeg synes din billedhistorie er rigtig god. Din pige virker meget levende. Genialt med 'kontaktlinserne' og jeg trak da på smilebåndet da hun sad med nettet på og følte sig som en 'lunch lady'.. haha... Fint også at du 'slukkede lyset' da hun skulle skifte til - den iøvrigt meget flotte - kimono. Historien fangede og jeg fik lyst til at se hende ankomme til festen (ved ikke hvad HAF er).
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 11:41 am
nice! Jeg er oss stor fan af "Hell girl" fin kjole!
nightfly
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Lør Jan 30, 2010 11:49 am
Det tog mig skam ozz en evighed at male de blomster på... (det er umuligt at få det helt rigtige stof) >.<
HAF er Herning Anime Forening... ^^ Der er anime event (komsammen) i den her weekend...
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Vældig god historie. Billederne er klare og til at se og det hele er godt lavet. Jeg kan især godt lide humoren i det. Og så er hun oven i købet en bedårende dukke.
Dustbunnie
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Søn Jan 31, 2010 9:11 am
Jeg eeeelsker hendes normale udseende, det røde pjuskede hår og blå øjne er sååå dejligt x3 OMG OMG! HELL GIRL COSPLAY! xD Kæft hvor er det genialt! Er sååå stor fan af det xD
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Søn Jan 31, 2010 9:27 am
Ah hun er blevet fin! og mega sød historie ^___^ og gode poseringer :3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Man Feb 01, 2010 5:39 am
hehe god story ^^ tak for en god weekendt det var hyggeligt at hilse på dig ^^ Tomo- Hai ^^
nightfly
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Tors Feb 04, 2010 12:46 am
Tusind tak alle sammen... ^^
Jeg sy's ozz det var hyggeligt at møde dig, det var en rigtig god weekend...
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Chiyo's Transformation ^_^ Tors Feb 04, 2010 9:32 am
Naha! Den havde jeg jo ikke lige set. >_<" My bad! (Går faktisk næsten aldrig ind i 'billedhistorier' - så, nu er det ude ^^")
Men anyways! GENIALT med den måde du har sat det op på! Love it! Og hun er bare så skønherlig i det outfit! Elskede at du havde givet hende en voodoo dukke i hånden til HAF!!! XD
nightfly