UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin)
+7
AnMaNi
lille_Aki
LiChan
Baku
Kurisu
Nuggie
Prinsessen
11 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 12:10 am
Hentede Hazy hovedet på posthuset i dag. Hendes krop er på vej. Men indtil da skiftes mine 3 piger til at dele de to kroppe, jeg har til dem. Den eneste match som ikke er god er Vivien på sin egen krop. Ved ikke hvorfor Men både Hazy og Tasha kan bruge Viviens krop, og alle kan bruge Tashas krop.
Ville lige hurtigt vise mine 3 piger frem (ingen af den er helt færdige). Lyset blev lidt mærkeligt på billedet af Hazy.
Tasha:
Vivien:
Hazy:
Sidst rettet af Prinsessen Ons Aug 03, 2011 7:50 pm, rettet i alt 2 gange
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 1:22 am
Wauw.. ;3 Sikke flotte billeder.. ;3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 2:19 am
Sikke en flok fotomodeller du har dig nu! XD
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 2:33 am
Wow hvor er de bare flotte! o__o Hold da helt fast! Kan virkelig godt lide face-uppen på dem. Wow.. XD Okay jeg er en lille smule speachless.. haha..
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 2:59 am
OMG der er alle totalt smukke! Men der er et eller andet ved Vivien som jeg ikk kan stå for. Hun er jo fantastisk! <3
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 3:09 am
OMG vivien er bare smuk!! glæder mig til at møde hende IRL! og hazy er flottere end jeg havde forstille mig XD tasha er sej og smuk som hun plager >_<
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Søn Mar 07, 2010 9:46 am
Uh wow! De er allesammen smukke på hver deres måde, men jeg må også sige at der bare er et eller andet over Vivien. ^^ Og og og super lækre smokey eyes Tasha har <3 Gief more!!!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Tirs Mar 09, 2010 7:39 am
Elsker din vivien, men det ved du jo. Jeg syntes snart hun skal på ferie her hos mig hehe. En dejlig flok piger!
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Tirs Mar 09, 2010 9:06 am
Elfdoll elfdoll elfdoll <3 ^-^
De er skønne dine tre piger, jeg er vild med dem... Især Tasha har jeg altid været vild med, vil se hende i virkeligheden!! xD
Og det er da bare meget sært at den krop ikke passer Viven o.O weird
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Man Mar 15, 2010 10:14 am
awr de er alle så dejlige og forskellige. Pas på jeg ikke hugger Tasha og sliber hendes bryster af
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Fre Mar 19, 2010 6:08 am
Jeg har et soft spot for Elfdoll pigerne Jeg elsker især din Vivien, hendes læber er bare så flotte, og face-uppen passer generelt vildt godt til wiggen.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin) Man Mar 22, 2010 9:28 pm
Ihh, hvor er I søde alle sammen Tak for de søde ord - det er jeg glad for (og jeg er sikker på at pigerne også er glade - kan ikke spørge dem da de er på ferie hos Xan og jeg er i Kina )
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin)
UDKAST - 3 portrætter (Elfdoll Tasha, Vivien og Hazy i real skin)