Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Miki's Feedback-tråd :3 Ons Jan 07, 2009 11:11 pm
well yeah~
Lade min gamle feedback være glemt da jeg simpelthen ikke husker hvordan det er gået ^^' havde dog ingen negativ feedback ;3
Positiv - 8 Negativ - 0
Sidst rettet af Miki Tors Sep 10, 2009 5:59 am, rettet i alt 4 gange
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Ons Jan 14, 2009 12:24 am
Super god feedback til Miki som sælger :3 God kommunikation og hurtig forsendelse. n_n Alt var godt pakket ind og varerne er i fin stand, så jeg er glad. Fik i øvrigt en freebie i form af et par bukser. xD Tak for en god handel! :3
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Fre Jan 23, 2009 1:08 am
God feedback til Miki ^^ Elsker dem <3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Mit 9 handlerigtig god feedback til Miki! Hun holder kontaken hele vejen!! Allerede da jeg skrev til hende, satte hun, puki'en på on hold.. Dog med en masse besvær, da en af mine veninder sku ha PongPong med, SÅ måtte vente, 10 dage mere, før det blev sent.. MEN efter 14 dage, viste det sig, at min veninde måtte vente endnu en månede, med at betale!! Miki som tog det utrolig pænt lovede at sende mine ting.. heldigvis, fordi jeg ventede, viste det sig at hun havde en MNF soo dark elf, hovede til salg, og den snuppede jeg også lige x'D Og et pukiska sæt! (øre, hansker og sko?)
ALT forgik utrolige godt! og tingene ankom igår (dog pga. en doven wolter, der ikke var hjemme, kunne jeg første hente den idag) Der var ektra øjne, og en søød lille kjole!! og så en gave til min Puki Flora!! <33
Tusind tak for en utrolige dejlig handel, Miki!! <33
købte: Puki Flora (Basic + 2x tøj) Pukiska sæt (øre, hansker) MNF Soo Elf Dark ansigt (+ røde 16 mm øjne)
Det var en fornøjelse at handle med dig - Wolter
Sidst rettet af wolter Lør Sep 12, 2009 8:23 pm, rettet i alt 6 gange (Reason for editing : skrevet hvad jeg købte =))
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Fre Feb 20, 2009 1:04 am
weeeee super feedback her fra jeg købte puki piki af hende og der gik en dag så kom hun >.<
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Ons Mar 18, 2009 12:47 am
Rigtig god feedback til Miki herfra.
Købte en Pukipuki Pongpong med tilbehør af dig. Fik i første omgang en forkert krop; men den blev byttet og jeg er godt tilfreds med købet. God kontakt hele vejen igennem. Handler gerne med dig igen.
Tak for handlen, Miki. (Jeg skal nok passe godt på Puk).
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Ons Apr 08, 2009 9:43 am
God feedback til Miki...god kommunikation og hun er sød at snakke med. Tingene blev sendt som aftalt og alt var i perfekt stand
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Endnu engang rigtig god feedback herfra. Købte 2 sove faceplates beregnet til at åbne øjnene på; men den ene er så sødt malet at jeg nok ikke nænner at skære i den. Og så fik mine småpiger endda også en lille gave. Tusind tak, Miki.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Tors Aug 13, 2009 4:28 am
En rigtig god handel fra miki. Hun købte et sd hoved af mig. Og var meget tålmodig, på trods af min langsomme afsendelse pga personlige problemer. En god køber.
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Søn Nov 08, 2009 7:55 pm
Super god feedback til Miki <3 Købte en Glati af hende som hun var så sød at sætte on hold til mig en hel freakkin' måned D: Super sød og hurtig til at svare på evt. spørgsmål. Jeg fik overført pengene og han kom en uge senere. Tak for brevet og de små ekstra ting ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Ons Jan 20, 2010 2:41 am
Super god feedback til Miki ~
Vi lavede en byttehandel af hoveder ~ Miki pakkede det forsvarligt ind (med mega sødt jordbær tape <3) og lagde tre slikpinde ved ~ Omnomnomnom, tak søde ~ Er helt vildt glad for byttehandlen med Miki ~ Hun er sød og god til at svare på tingene
Gabriel
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Tors Jan 21, 2010 2:37 am
købte en skøn dukke af Miki. han ankom med en skade på benet men som er sket under transporten. Ellers god handel. hurtigt forsendel og fin kontakt.
Princess
Antal indlæg : 59 Age : 46 Geografisk sted : Århus/Danmark Registration date : 08/02/09
Vi holdte kontakten i en måned ca og idag betalte og hentede jeg min nye pige Bonnie Hun har dollmore Bonnie hoved og tror nok det var DIM krop Hun er sååååååå fin og jeg er meget glad for hende
Handler gerne med dig igen
Knus og kram Tinna
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Super feedback til Miki. Byttede min Dollfie Dream mod hendes Minimee Shou, og hun sendte super hurtigt!!!! Også selvom jeg først kan sende lidt senere.
Dukken var pakket rigtig godt ind.
TAK ^^,
Guest Gæst
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Man Maj 17, 2010 3:50 am
+ til Miki! Pakken blev hurtigt og forsvarligt sendt afsted og så var der en lillle sød bonus med =^w^=
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Miki's Feedback-tråd :3 Tirs Aug 12, 2014 5:21 am
Kun positiv feedback til Miki herfra. Hun købte lidt MSD tøj af mig og betalte hurtigt via MobilePay. Vil med glæde handle med hende igen