Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Casual [Aoife - MNF Shiwoo] Fre Mar 26, 2010 10:16 am
I anledning af at jeg endelig har fået Aoifes ny bluse, som tog hundrede år om at komme frem fra Dollmore. Har jeg taget et par billeder af hende, bare sådan lidt "casual" ^^ da jeg ikke rigtig havde nogen inspiration. Håber i kan li' dem aligevel...
Og bare fordi lyskilden var lidt anderledes...
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Casual [Aoife - MNF Shiwoo] Fre Mar 26, 2010 10:21 am
det ser også til at den bliver det værd XD den klær hende rigtigt godt kan rigtig godt lide den sidste billede det ser ud som om hun ser i en spårdoms kugle hihi men ellers ser hun bare total sød ud >_<
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Really 'casual'.. ;3 Me likie. x3 Hvor det nogle flotte billeder..! Det må jeg sige.. <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Casual [Aoife - MNF Shiwoo] Lør Mar 27, 2010 8:25 am
Mmm, farveholdning. Hun er virkelig køn. Jeg er gladest for det sidste billede, tror jeg, men de er alle fine. :-)
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Casual [Aoife - MNF Shiwoo] Søn Mar 28, 2010 3:56 am
ej sikke nogle dejlige billeder det er nogle rigtig dejlige varme farver <3 Er helt vild med vinklen på det første billede!! er ærgeligt øjet lige re ude af fokus men det er stadig et dejligt billede! : ) rigtig sød trøje og dejlig pige - elsker hendes øjne :3