Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 2:45 am
efter sådan en ferie kan man vel ik forvente at alt er som det plejer at være jeg beklager lyste
alt kritik er velkommet
Tomo- "snøft" *sidder i sin seng og græder*
Tomo- "snøft" Tomo har sårt ham......hi hates me...
Saiga-...hmm...Tomo?....
....
Saiga-..hva er der med dig?....
Tomo- "snøft"...Mizuki call Tomo a baka....."snøft"...Tomo ved ik hva Tomo har gjort..
Saiga-..tsk..det fjols
Saiga-....ryk dig ligt..
.....
Saiga-...kan du huske det der skete i ferien?
Tomo-. hai.."gips"
Tomo-..nu jeg ved hvorfor han er sur på mig...... Saiga-...hm!
Tomo-..Tomo is relly a baka..
Saiga-....nej...
Saiga-...Tomo er ik nogen baka...Tomo er en....fantaskti pige......
Saiga- Jeg mener det......og.... Tomo-...////....
Saiga-...og jeg har altid menet han er en ideot V__V# Tomo-...saiga-kun...
.......
Saiga-....hmmm vis nogen er en baka her...så er det mig.....jeg kan være den største nar der findes...
Tomo-...saiga-kun.... *rækker ud efter hans hånd*
Saiga-..Tomo...
Saiga-..lad os give det en chanse....dig og mig...jeg kan ik hold mig tilbage meget længere... Tomo- //////
Tomo- "snøft" Saiga-...er jeg så slem at være sammen med???
Tomo- "snøft" nej jeg vil gerne give det en chanse "snøft" men jeg græder for Dakota og Mizuki "snøft" .___.
Saiga-..."suk" din lille betænksom fjols V__V"
Tomo-..."snøft" Saiga-......bare rolig......de skal nok få det godt igen....det lover jeg dig Tomo-..."snøft" tak QwQ Saiga- V___V"
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 2:50 am
Q___________________________Q
*CRY*
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 3:02 am
*snøft Snøft* hvor sødt at hun er så følsom!
Dejlig story. Gode billeder og vinkler.
Håber det går mellem de to. De er nu et meget sødt par.
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 3:03 am
åhh hvor er det en dejlig historie, virkelig skøn...
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 3:19 am
hvor er den god!!!! må indrømme jeg både blev lidt trist men grinede over Saiga's kommentarer XD elsker de to, de passer bare så godt sammen!
MariyaKyosukeChan
Antal indlæg : 47 Age : 35 Geografisk sted : Brøndby strand Registration date : 20/10/09
Emne: When it hurt's Man Apr 19, 2010 3:30 am
hvor er den bare kær sensei..... men jeg ved nu ikke med Mizuki.... han er stadig knust over Tomo....
Mizuki: TT__TT I hate her...
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 5:39 am
Q_____Q *snøfte* Nuurh de er bare så søde sammen xD Jeg har stemt på dem lige fra starten!! Elsk på hendes personlighed og hans for den sags skyld!!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 5:41 am
d'awwww ;a; <3 de er så søøøde <33
lupus-wolfy
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 6:56 am
tak alle sammen
jeg have ikke regnet at de sku være sammen men sådan blev det ^^ jeg får aldri råd til en jeg have planer om ^^;
Gæst Gæst
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 7:03 am
Yosh! .... MY DREAM CAME TRUE!! *laver den der ande mund og markrald hånden ved mit fjæs* Kukukuku! Jeg nakker dem en dag skat BD! Og tar nogle billeder ohohoho! *kigger skummelt på Saiga*
Déesse: Awwww ToT!!! Doux doux doux doux!!!!!<33333 *hun er fransk og ELSKER dermed romantik x3* (sødt en masse gange)
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: when it hurt´s Man Apr 19, 2010 8:34 am
Det kommer jo egentlig ikke bag på nogen... det var bare et spørgsmål om tid... de to er jo bare som skabt for hinanden! godt at Saiga har indset at han er nødtil at være offensive for at Tomo ikke skal blive snuppet væk fra ham.
tja men syndt at der så er to knuste hjerter tilbage derude... men de skal nok finde nogen også!
lupus-wolfy
Emne: Sv: when it hurt´s Tirs Apr 20, 2010 5:10 am
hehe takker ^^
haru- saiga- du lader ik Tomo og mig være alene med hende V__V# Wolfy- det er ik noget jeg betsemer >>"
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: when it hurt´s Tirs Apr 20, 2010 6:07 am
nååh en sød lille story ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: when it hurt´s Tirs Apr 20, 2010 8:42 am
Fint fint så bruger jeg Tomo og Déesse ! Fufufufu~ Déesse: máma T________T ........ Eeeeeeeeeeeeeelleeeeeeeeeeeeeeeeers ... bruger jeg dig og Déesse xD! Déesse: Arh! O________O;; .... Manooooooooooooooooooooooo!