Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 6:40 am
Vi var nogle stykker der var til Sakura-festival her i weekenden... ^~^
Jeg fik kun taget et par billeder lørdag, men en hel masse søndag... O.O Men da jeg havde taget næsten 200 billeder har jeg skåret kraftigt ned(for jeres skyld)... Dog er der stadig 62 billeder... (Så er i advaret)^^ Der er et par kommentarer undervejs...
Lørdagens billeder:
Søndagens billeder:
Min Candy var lidt betaget af Opiya's Yoshiro ^^
Lidt random yaoi
Candy fik scoret Yoshiro's trøje...
Og måske ozz ham... ^^
Ups skeløjet... >.<
Kigger du på mig?
Den måde hun holder sin dreng på er ikke helt heldig... O.O
Vi fik lov at låne foreningen for de japanske haver's minimodel til et lille fotoshoot... ^^
Min lille Pipo skulle klatre ^^
Og så går tingene nogle gange lidt galt... O.O
Se fine sten... ^-^
De skulle jo ozz lige op og se tingene fra vores synspunkt... ^^
Man må jo holde sig fast når man er så højt oppe...
Bonus: Jeg fandt Yoshiro og Candy i et blomsterbed hvor de var smuttet hen for at være lidt i fred... ^^
Ekstra bonus Candy på vejen hjem... ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 6:55 am
Jeg ved godt hvorfor du ikke fik taget så mange billeder om lørdagen xD Du havde for tralvt med at snakke x'D
wooot! der var lige noget jeg ikke viste om Ikras! D: xD
men nice billeder!! det er virkelige fedt at I fik udnyttet mini modellen! xD
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 6:57 am
Jeg ved det... __ __# Men vi havde det da sjovt... ^^
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 7:00 am
Yay, tak for en super god weekend alle sammen, og specielt Yoshire siger tak for en RIGTIG god dag ;D
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 7:02 am
For min skyld må du godt lægge alle dine billeder på. Det er så dejligt at se at der er lagt tanke bag billederne og ikke bare knipset løs.
Virkelig mange gode, flotte, søde poseringer/billeder.
Jeg kunne desværre ikke komme nogen af dagene, så jeg har virkelig nydt dine billeder. Tak.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 7:13 am
woot hvor ser det nice ud. Jeg ville ønske jeg kunne have været med ;a;
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 7:37 am
Yay billeder! Jeg havde mit kamera med, men som altid glemmer jeg helt at tage billeder.. Jeg vil gerne se det billede af Mary dækket med dukker ^^
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 7:40 am
Det var bare en nice dag da jeg var der (Lørdag) Jeg har godtt nok også taget billeder. SKal bare lige tage mig sammen og pille de gode ud og lægge dem ind. Så de kommer senere.
nightfly
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 7:56 am
Manna: Det har jeg kun 2 billeder af... ^^ og der er folk begyndt at tage dukkerne af igen...
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 8:26 am
Argh det ser så hyggeligt ud! ville sååå gerne ha' været med, men havde desværre arbejde lørdag, og der ville være for dyrt for mig kun at tage afsted én dag...
But I'll definately be there next year!!! Muhahahaha
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 11:23 am
yaaay det var også hyggeligt i lørdags ^^
så også ud til at vøre yggeligt i søndags :O
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Man Apr 19, 2010 8:54 pm
Det ser ud til at I har haft det rigtig sjovt Og det ser ud til at vejret var med jer!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Tirs Apr 20, 2010 6:26 am
Det var rigtigt hyggeligt at møde folk! :-) ... Hold da op, det er ikke en flatterende vinkel på mig, det det. XD
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Tirs Apr 20, 2010 6:59 am
ja det var mega hygge!! kan se vi har taget rimlig ens billeder >_<
så her nogle af mine som ikke ligner det du har lagt ind
lørdag:
søndag:
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Tirs Apr 20, 2010 7:04 am
Mary skrev:
... Hold da op, det er ikke en flatterende vinkel på mig, det det. XD
Det kan næppe være en flatterende vinkel på nogen xD Men det var sjovt ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam) Tirs Apr 20, 2010 8:49 am
I was to bissy being rapped by everyone to be with Déesse T3T!!</3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam)