Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 De sødeste S-hooks

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 8:52 am

Hej alle!

Jeg ved ikke helt om dette er den rigtige tråd, men tråden om Jointed hænder ligger oss her inde så jeg tænkte at det var nok fint nok...

Nå til sagen!
Jeg ved ikk om nogen af kender til dem men jeg fandt lige de sødeste S-hooks! Shocked

http://dolkot.com/shop/step1.php?number=1412
og
http://dolkot.com/shop/step1.php?number=1449

Hvad er jeres mening?? :3
Jeg vil da helt klart have en katte S-hook til min katte karakter dukke når jeg engang får penge til den XD Som er langt ude i fremtiden....


Knus fra
Marha!
I love you
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Gæst
Gæst




De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 7:55 pm

De ser besværlige og irriterende ud, imo.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 8:01 pm

Jeg har haft begge slags (kan ikke huske om jeg stadig har en kat tilbage eller ej), og de er sådan set helt fine at have med at gøre. Synes det er sødt at åbne et dukkehoved og så bliver man mødt af en kat.
Men det er ikke noget jeg ville give alle mine dukker, men det er da sjovt Very Happy

Katten er til SD og bjørnen er til MSD.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 8:01 pm

har selv haft sådan en, og de er ikke besværlige. De er nemme at sætte fast, og utrolig søde.
Tilbage til toppen Go down
Nuggie

Nuggie


Antal indlæg : 130
Age : 31
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 8:17 pm

Ihh..! De ser da vildt nuttede ud!! ;3 Kunne være fedt at have sådan en nuttede missekat i Sora's hovede.. ;3 (Mmh.. hvis man tænker over det jeg lige skrev, lyder det meget creepy.. x3)

Haha... ;3 Me want.. <3
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 3:51 am

haha, jeg synes helt ærligt de er lidt platte! men de er vel meget søde, det kan man ikke komme udenom Razz kunne dog ikke finde på at anskaffe mig en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 3:56 am

Ikke lige at de er noget for mig xD
Syntes mere det er komisk end det er nuttet ^^;;;
Ville også syntes det ville være skræmmende at åbne et dukke-hovede og finde en kat derinde xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De sødeste S-hooks Empty
IndlægEmne: Sv: De sødeste S-hooks   De sødeste S-hooks Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De sødeste S-hooks
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: