Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Fre Maj 07, 2010 7:50 am
Nej nej nej, jeg spammer jo. Darn. Men hun er så fiin... Maha er godt nok en stille pige, som synes godt om græsplæner og sandkasser, men hun er nu engang vokset op inde i byen. Jae Suk (som har boet med Maha og hendes far) syntes godt om at tage hende med på opdagelse i industrikvarterne i udkanten af København - naturligvis under påstanden om bare at være taget i parken. Sådan noget i retning af: "just don't tell daddy that we climbed around in ruins and on dangerous, flaking concrete 'n stuff, kay luv?" - tak til søde Lucie for lån af super cute trøje og halstørklæde. :3 Der er btw en virtuel cookie til den, der gætter hvilken sang titlen kommer fra uden at google det. 8D
Enjoy!
Sidst rettet af Haruka_Kite Fre Maj 07, 2010 8:27 pm, rettet 1 gang
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Fre Maj 07, 2010 7:56 am
Wee...! hun er altså virkelig cute..!! Spam bare videre.. ;3 Yeah!! ;3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Fre Maj 07, 2010 9:02 am
Ved ikke hvorfor, men får totalt flashback til den der asiatiske gyser "dark water" eller hvad den nu hedder!!! LOVE IT!!!!! <3
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Ihh hun er bare så dejlig! Rigtig fine billeder, dem vil jeg gerne se flere af!
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Søn Maj 09, 2010 12:42 am
Hun er virkelig sød og du er god til at poserer hende og hendes (lånte) tøj kæder hende enorm godt, virkelig sødt med den trøje/kjole Kan godt lide at Mr. Moose aldrig forlader hende, at hun har ham med :p Undrede mig lidt over at når nu Jae Suk har taget hende med derhen, hvorfor er han så ikke med på nogle af billederne? :p
og et lille side spørgsmål, hvem er Mahas far? en af dine drenge?
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Søn Maj 09, 2010 9:10 pm
Tusind tak people! Jeg er stadig på stadiet, hvor jeg hviner som en tøs og sidder og pusler om hende, fordi jeg ikke kan styre mig. XD
Zin: Ohoho, observant one there. 8D Se, Jae bor ikke hos dem mere. It's a long story, men Maha tuller stadig rundt og udforsker steder, selvom hun nu nok ikke rigtig må. Og ja, det er en af mine drenge; hun er Raijins lille pige. :3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Man Maj 10, 2010 8:29 pm
Aww. Der er super dybde og skarphed i billederne (Go dig og Charlie! XD). Og hun er virkelig sød. Det giver en interessant kontrast at se hende i de rå omgivelser. :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Secluded Spaces [Maha//Littlefee Rachel] Man Maj 10, 2010 11:55 pm
nej hvor er hun dog sød! aw der hvor hun krammer bamsen <3 flotte billeder! ^^