Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Maj 18, 2010 8:47 am
Tog lidt billeder af mine logerende, når jeg nu endelig havde tiden til det. Der er ingen specifikke tanker bag billederne. Det er bare enkle portrætter af Maddox og Ghost.
.~|0|~.
.~|0|~.
.~|0|~.
.~|0|~.
.~|0|~.
.~|0|~.
.~|0|~.
.~|0|~.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Maj 18, 2010 9:00 am
*_______*
GOD THE SMEX. /dead (I'll text you tomorrow with something coherent, jeg ville bare lige udtrykke min følelse af WIN over dine to babes. 8D )
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Maj 18, 2010 9:10 am
Fåårk hvor er det nogle lækre billeder! Specielt det sidste billede af Ghost er virkelig flot. Kompositionen og farverne fungerer rigtig godt sammen.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Maj 18, 2010 9:26 am
Orhh, lækre billeder er lækre. Ghost er så smuk - er helt vild med det sidste billede! :3
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Maj 18, 2010 10:08 am
love love love love <33 Specielt det sidste billede. NIIIICE!
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Maj 18, 2010 10:39 am
Er helt vildt med billederne hvor Maddox er på. De andre er også vildt nice. Det kan godt være du ikke havde en mening med billederne, men for helvedet du har gjort det godt!!!!!
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Sindssygt flotte billeder, man får rigtig meget fornemmelsen af, at du har arbejdet med "rigtige" modeller, og ikke dukker. Elsker matheden i billederne, samt deres simpelhed. Billedet hvor Maddox ligger med lukkede øjne er rigtig godt redigeret! Joiner fanhorden over det sidste billede, tror det er fordi, det virker så modelagtigt (som sagt)!! Post meere... ghost er hot :D <3
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
helt enig med andre^^ den sidste billede er super sejt!! jeg kan også virkelig godt lide de første 2 ^^ hold da kæft hvor er dine drenge flotte >.< *nosebleed*
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Jeg tror det er første gang jeg har set Maddox rigtigt. Han er lækker lækker <3 Og Ghost er smuk som altid.. Damn jeg tror ikke rigtig jeg ville kunne vælge imellem dem, selv om jeg syntes at erindre noget om at Maddox er the really bad guy..
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Haruka_Kite: That seems to be a theme of yours XD *erindrer noget om et lignende svar til en tegning på DA )
Pallas: Tanks babes :3 Jeg synes helt klart også bedst om det sidste billede
Chazzi+Opiya+Isabella+Hirin: Mange tak!
Saya: O.O Mange tak!! Jeg prøvede bestemt at få en mathed frem, men var ikke sikker på om den ville være tydelig på andre end min egen skærm, så det er rart at vide!
Flame_angel: Mange tak :3
Manna: Mange tak :3 Maddox er nu ikke en slem fyr, han er ret harmløs.... indtil videre. Måske du forveksler ham med Maximillian?
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Yay! Gode billeder; de er meget rolige og afdæmpede, men uden at være spor kedelige. God brug af baggrund (og udeladelse baggrund) og tekst til at skabe en helhed. Jeg synes, man får et godt indtryk af drengenes personlighed. Og så er dine faceups som altis lækre. Yum yum. :3
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Ons Maj 26, 2010 2:56 am
Eijh ;_; Ghost er virkelig dejlig (især det sidste billede, super fedt udtryk), men intet slår Maddox <3 Jeg tror aldrig jeg kommer over det crush jeg har på ham, og du hjælper ikke ; _ ; De er jo mega dejlige de billeder *drool*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Ons Maj 26, 2010 3:22 am
Wow hvor er de flotte! ; A ; sådan virkeligt meget ... whoah.... Det sidste billede kunne jeg sidde og kigge på i vildt lang tid ~ <3 0w0
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Fre Maj 28, 2010 7:33 am
Jeg elsker det andet billede! Det er bare sindssygt flot! Det er virkelig fedt med den måde håret ligger på! Maddox er bare virkelig skøn at se på! :]
Ghost er også vildt cool. Det sidste billede er så fedt!
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Fre Maj 28, 2010 11:12 am
I <3 Maddox! Super dejlige billeder, der er en fantastisk stemning og balance i dem som jeg rigtig godt kan li. På billederne af Ghost hviler der en slags... skygge? og man bliver draget meget ind i dem. Hvor dem af Maddox har en modsat virkning uden at være påtrængende. Ved ikke helt om det gav mening...
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Man Jun 07, 2010 8:31 pm
Dine fotos er altid vanvittige flotte! Det nederste pic kunne ikke være mere perfekt, det er super intenst!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Maddox & Ghost. Colourless Tirs Jun 08, 2010 1:32 am
Enig med Lotte. Ghost er bare så skide lækker og det er en utrolig dejlig vinkel han er fotograferet fra. Mmmm
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09