Endelig har jeg efter meget lang tid fået taget mig sammen til at tage billeder.
Til den story jeg har gået med i hovedet i meget lang tid.
Jeg må desvære beklage over at nogen af billederne er meget ens formig.
Mit kamera var ved at løbe tør for strøm da jeg besluttede mig for det.
Jeg er selv rimelig tilfreds med det jeg fik taget.
Lille for historien til denne her Story er:
Cherrie Lee ankom for ikke så mange uger tilbage til mig.
Med det samme var det som om at det blev tændt en lille glød mellem hende og Eric.
Eric havde jo været meget vild med Dakota, men uden held.
Så han kom endelig videre.
Cherrie Lee og ham faldt meget hurtigt i hak.
Det har så udviklet sig videre.
Som nogen af jer nok ved Snakker Cherrie Lee Engelsk.
Det blev forklaret i denne her tråd:
About Cherrie LeeSå jeg undskylder på forhånd hvis mit Engelsk ikke er perfekt.
Cherrie Lee: What a nice Garden. Good she have her grandparents. So That we can come out alittle. [sikke en dejlig have. Godt hun har sine bedsteforældres. Så vi kan komme ud lidt.]
Eric smiler: Yes very much...come over her. [ja rigtig meget... Kom her over.]
Cherrie Lee: i love being outside. and the sun i nicely. [jeg elsker at være uden for. Og solen er så dejlig.]
Eric: very... [Meget]
Cherrie Lee: I learn a new line today in Danish. [jeg lærte en ny sætning i dag på dansk.]
Eric: really by who? [virkelig..af hvem?]
Cherrie Lee smiler: Dennie taught me...Wanna hear? [Dennie lære mig det... vil du høre?]
Eric: yes of course. [ja selvføgelig]
Cherire Lee rømmer sig lidt med et smil: Du er virkelig sød...Dennie said it to me today. It means you a really sweet. [Du er virkelig sød... Dennie sagde det til mig i dag. Det betyder Du er virkelig sød.]
Eric: that is very sweet and when you say it, it is sweeter then sweet. [det er meget sødt og når du siger det, er det sødere end sødt.]
Cherrie Lee rødmer: stop it..you make me blush. [stop det.. Du for mig til at rødme.]
Eric: I know and i love it [Jeg ved det og jeg elsker det.]
Eric sukker: really love it... [jeg elsker det virkeligt...]
Cherrie Lee smiler sødt: <3
Eric: I am so happy i meet you! [jeg er så glad for jeg mødte dig.]
Cherrie Lee: Me to. [også mig.]
Kysser fintKysser lidt mere intensEric Hvisker blidt: I think i am falling in love with you. [Jeg tror jeg er ved at blive forelsket i dig.]
Cherrie Lee hvisker igen og leer lidt: Me to hihi [også mig hihi.]
-Lidt tid efter-Cherrie Lee: I am happy we are only os two now rigth here. [Jeg er glad vi er kun os to lige her.]
Eric: yaer the others can be a real pain in the ass [ja, de andre kan være en rigtig pine i røven.]
Cherrie Lee grinerHåber i kunne lide den.
I er meget velkommen til at give kretik og meget mere.
Bonus billede af RG´s nye par