Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Tors Jun 03, 2010 7:31 am
Hejsa^^
Jeg har lige fået min chiron med hjem, men han skal have sig en tatoovering på ryggen.
Kan man bruge en normal tatoovering til de der 5 kr i automater hvor man dupper vand på også sidder den der eller er det en special slags man skal bruge??
Gæst Gæst
Emne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Tors Jun 03, 2010 7:36 am
Så vidt jeg har læst mig til, så er det at lave en tatovering lidt ligesom en faceup? Og det ville vel også være nemmest, så er man hundrede på at kunne fjerne den igen. Ellers, kan du prøve en lille af de der duppe-tatoveringer på indersiden af headcappen måske, og så hvordan de sidder fast på resinen og sådan. Nu håber jeg det hjalp lidt Cx
Gæst Gæst
Emne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Tors Jun 03, 2010 7:52 am
Jeg skulle mene at du godt kan bruge dem, bare husk msc for at være sikker på at de kan komme af igen ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Fre Jun 04, 2010 1:12 am
Der er masser af dukke firmaer der bruger den slags tatoveringer ^^ Men som sagt, bare husk msc. Både før påføring og efter
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Lør Jun 12, 2010 7:18 am
Jeg har selv prøvet at bruge dem flere gange. de har ikke efterladt mærker eller noget men synes det er besværligt at gøre rent bagefter ^^ jeg vil nok anbefale at bruge msc både før og efter, så er du da sikker på at det ikke efterlader mærker, og så holder det også bedre (de bliver hurtigt slidt). du behøver ikke bruge msc, men gør det hvis du vil have den til at holde længere : )
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det??