Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 9:21 am
Så fik jeg endelige tid og energi til denne story! Jeg håber at folk syns om den.. ^^ Der er ikke tekst på alle billeder.. ^^;
ENJOY
Larm høres et sted tæt på
Sam: Jamen! Hvad nu hvis jeg lover!
Ikras: Hold op med at følge efter mig! -.-
Sam: Så hold op med at gå væk fra mig! D:
Sam: Men Ikras.. T.T Ikras: Hvis du nævner det bare éngang mere så smadre jeg dig! -.-' Sam: ....
Ikras: Der er ikke plads til flere dukker i dette hus! og sådan er det bare!! Sam: T__T
Sam: DET ER IKKE FAIR!!! >o< Ikras: Sam! Shh.. Stil dig bag mig.. Der kommer en..
Sam: oh... Det.. ligner en dreng.. o__o' Ikras: ...
Ikras: hfm.. Sam: ehm.. Hey! Ikras: SH! ò.ó
?: ehm.. h-hej..
Ikras: WOAW! Så du hans øjne! Ó.o Sam blive skubbet tilbage: uhfm! >o< Ikras: De var helt katte agtige! Ò.o
Sam: Jeg tror du gjorde ham ked af det.. Ikras: ahva!
Sam: Hey! <3 Er du okay?? ?: mh.. Sam: Hvem er du? Hvad hedder du? Hvor kommer du fra? Hvor gammel er du?? OwO
Ikras: Sam.. Slap af.. lad ham lige trække vejret.. ? : ......
Ikras: Mit navn er Ikras.. Og den rødhåret her, er Sam..
Ikras: Så.. hvem er du? ? : Mit navn er.. Skay..
Ikras: Det.. var da et specelt navn.. Sam: hvorfor? o.o Ikras: Det er engelsk og betyder; himmel Skay: Faktisk.. eh.. Så staves det anderleds.. S K A Y
Ikras: Herligt endnu en freak.. >.> Seriøst.. hvad tænkte dine forældre!? Sam & Skay: HUH..!?
Sam: Nå.. men Skay! <3 ? Hvor bor du så?? OwO Skay: Lige for tiden? skoven.. dér..
Sam: DET KAN DU DA IKKE MENE!?! :O Skay: jo..?
Sam: Det går ikke! Du må finde et andet sted! Skay: åh... Sam: Du kan bo hos mig!! og Ikras! <3 Skay: ... Han virker ikke så glad for mig.. Sam: AK! Han vil elske dig! <3
BONUS
Sam: Ikke os Ikras? <3 Ikras: Skrub a' helvede til! -.-
Skay [mnf chiwoo]
Sidst rettet af wolter Man Jun 14, 2010 6:59 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 9:32 am
Aww wolter elsker dine storys xD!
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 9:43 am
Fed story! Håber Ikras lyser lidt op hehe. Glæder mig til næste story. For at se hvad der så sker.
Vi ønskr ham alle velkommen
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 3:32 pm
yay fedt XD glæder mig til at se mere ^^
saiga- skal du ik på arbejde V___V wolfy- ups OO"
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 4:09 pm
Hvor er det en god story 8D Og en rigtig god måde at introducere din nye dukke på X3
- Skay minder mig lidt om Sweeney Todd på nogle af billederne XD Whoo!
Love on you and this story!
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 5:29 pm
tillykke med ham, glæder mig til at møde ham...
rigtig sød story, er helt vild med dit bonus billede af Sam og Ikras
men jeg ønsker bare MERE, MERE, MERE -du skal holde op med at sove og bare lave story i stedet....
Gæst Gæst
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 8:44 pm
Jeg holder med Amano!!!:C
wolter Moderator
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 10:15 pm
Awww.. Venner hvor er I søde! <3 Jeg elsker osse jer!
Haru - I lige måde!
Isabella - Mange tak <3 Jeg håber at Ikras vil lade ham blive, for jeg har ikke tænkt mig at sende ham bort.. >o<'
Wolfy - høhøhø xD TAK! Det er godt at Saiga kan huske dine arbejds timer
Marha - Tak sødeste Marha!! <3 Tøjet er også tænkt derfra.. Men forklare senere i en anden story.. høhø.. xD Lad dig blive overrasket! xD
Amano - HØHØ!! Hvis du havde været i skole, kunne du høre mig grine højt! xD <3 Ville osse hellere lave story dag ind og dag ud!
Haru - *hug* ^w^
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Fre Jun 04, 2010 10:31 pm
awww hvor er han smuk ... og god story ... <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Lør Jun 05, 2010 2:22 am
god story, han ser sej ud på en lidt uhyggelig måde jeg glæder mig til at se mere til ham
Gæst Gæst
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Lør Jun 05, 2010 4:32 am
ooooh!! Endnu en dejlig story! Halløj til den nye Han ser rigtig elskelig ud!! og jeg kan virkelig godt lide hans øjne!
wolter Moderator
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Man Jun 07, 2010 6:02 am
AFU - xD Tak sødeste Cat <3
mystearica - Mange tak! >w< Jeg håber at jeg får vist mere frem af ham! x'D
PrinceNaru - AWWW!! Mange tak!! >w< Jeg fik dem i julegave af min beste veninde! x'3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Tirs Jun 08, 2010 2:40 am
JEG ELSKER SAM!! xD Den måde du får skrevet replikkerne og dine poseringer af dem er helt eminent!! ^-^ De virker, og er jo også, utrolig gennemarbejdet og bliver simpelthen så levende i dine storys!
wolter skrev:
Amano - HØHØ!! Hvis du havde været i skole, kunne du høre mig grine højt! xD <3 Ville osse hellere lave story dag ind og dag ud!
Det burde du... tror jeg der ville være en masse herinde der ville være dybt tilfredse med!! - udover det pludselig ville blive utrolig tidskrævende at skulle følge med Glæder mig til at læse den næste story!!
wolter Moderator
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Tirs Jun 08, 2010 4:37 am
Zin - AWWW Zinling! >w< det var en dejlig besked at komme hjem og læse <3 <3 Det varmer utrolig meget, at du og de andre er så glade for mine storys! Det giver seriøst lys og energy OG glæde til at lave flere storys! <3 Tusind tak <3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Tirs Jun 08, 2010 4:55 am
OwO *inde og kigge efter nye storys af Wolter* T___T men.. du har jo ikke lavet nogle endnu?? xP venter i spænding på du laver fortsættelser.. og flere historier... og... MERE!! ^3^
Jamen der er noget ved dine historier der bare virker! Forsøger stadig at regne ud hvad det er, så jeg også kan bruge det i mine, men har ikke fundet det endnu :/
(Zinling.. fnis xD)
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Tirs Jun 08, 2010 12:16 pm
Aw, Sam er simpelthen så sød, kawaiii >.< *fangirl squil* jeg elsker ham simpelthen <3 og de passe så godt sammen med Ikras ^^ kan godt lide hvor forkelige deres personligheder er Oh, Skay minde mig om en vampyr O.o Er han en? ^^
wolter Moderator
Emne: Sv: 1. Ny dreng? Skay Man Jul 05, 2010 2:03 am
Zin - høhø.. awww tak!! ^w^ Jeg har lavet 5 episoder og 1 bonus.. xDD
når du finder ud af det, så siger du lige til, right?? OwO