Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Tirs Jun 15, 2010 12:54 am
Alie returns after a few days of absence...
...
Alie : This is it...
Alie : Make yourself at home.
Nohely : Neat!
Aoife : What's going on? Is it the new girl?
Alie : *scoffs* Well hello to you too...
Aoife : Eeeeihhh
Nohely : Ouuh! Aoife : Oi!
Aoife : hi I'm aoife! welcome to! did you have a good trip? your name is nohely right? I hope you like it here! I know we are going to be great friends... *spoken in a rushed manner*
Nohely : Ehm... can we stop hugging now?
Aoife : Ah, sorry...
Aoife : Come!
Nohely : This looks pretty nice...
Aoife : I'll show you the best of it! Nohely : Mmmhmmm Neat!
Aoife : This is my nook, it's normally not this tidy... But I knew you were coming so I wanted it to look proper Nohely : It's uhmm... nice
Aoife : This spot has the best view Nohely : I see...
Aoife : Sometimes you can see squirrels playing on the rooftops across from here!
Nohely : Aoife? Aoife : Aye?
Nohely : Is there a computer available here? Aoife : Sure, you are free to use it whenever Ann isn't using it...
Nohely : Phew... Sounds neat!
Nohely : So... what's this thing?
Aoife : That's Hamilton!
Nohely : Ah, cute and uhm fluffy...
Nohely : Here you go... Aoife : Don't you have a plushie pal? Nohely : Nope
Aoife : It's nice, you're never alone that way
Nohely : So, how's the chow? Aoife : It's alright, Ann isn't much of a cook so we order take out a lot...
Nohely : Neat, I think I'm gonna like it here...
Fandt min ledning så her er den hele!
Sidst rettet af AnMaNi Tirs Jun 15, 2010 7:28 am, rettet 1 gang
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Tirs Jun 15, 2010 1:51 am
Hvor er din nye pige yndig... hende har man virkelig lyst til at kramme i laaaang tid.. ^w^
AnMaNi
Emne: Sv: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Tirs Jun 15, 2010 7:30 am
Yay fandt min ledning så har oploaded de sidste billeder! ^^
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Tirs Jun 15, 2010 7:49 am
Hun virker som om hun hurtigt falder til xD Det er nogle rigtig gode billeder, meget levende ^^
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Tirs Jun 15, 2010 8:04 am
iih hvor jeg dog allerede elsker hende^^ Elsk på MNF miyu Dukken er altid så smuk! ^^ Men elsk på hendes flotte lyserøde hår xD Man får helt lyst til at kramme hende....
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Tirs Jun 15, 2010 8:18 am
Gode billeder.
Det skal nok blive intressant mellem de to. De virker meget forskellige lige der. god story.
Din nye pige er rigtig dejlig.
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Hvor er Nohely bare fin og dejlig! Hun er bare så kær at se på. Jeg er helt vild med hendes wig og hendes tøj og.. det hele! Hun er så fin! Hvor er det også nogle skønne billeder. Jeg kan rigtig godt lide det hvor de står i vindueskarmen. De står bare på nogle virkelig søde måder! Og deres poseringer er i det hele taget bare rigtig gode! Og hvor er Aoifes hat bare dejlig mand!
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
ej en fin lille story : ) rigtig gode billeder, kan godt lide den måde du leger med vinklerne på det virker rigtig godt og gør det hele mere Livagtigt og rigtig rigtig rigtig søde piger du har der!
AnMaNi
Emne: Sv: New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu] Lør Jun 19, 2010 9:33 am
Tak allesammen, jeg er rigtig glad for jeres kommentare, håber meget på at få lavet en ny photostory en gang i næste uge. ^^