Lille-aki - DEJLIGT!!! 8D Så kan du vise mig nogle tips? 8D <3
Sidst rettet af wolter Tirs Jun 29, 2010 5:51 am, rettet 1 gang
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar) Tirs Jun 29, 2010 5:46 am
Wolter< er enig med dig =)
Kan ikke se hvorfor en bar mave skulle være ekstremt nok til det er voksen indhold, kunne forstå hvis det var seksuelt/hardcore blod, men ellers nej, ih du må se at poste din shiwoo scarface noget mere, han er mega sej xD
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar) Tirs Jun 29, 2010 6:11 am
wolter- thanks tænkte det nok >_< men var ikke sikker hehe kender ikke kamera-et så godt endnu men vil da prøve
kirie - taak <3 elsker mine tvillinger men vil da med glæde sætte flere billeder af leo men hans krop er bare så dum! og hans hals den vil bare ikke som jeg vil haha skal nok bare lige sætte nyt elastik i hans krop og sætte pistol lim på hans led som gidion >_< eller jeg kunne tage mig sammen og købe active line kroppe til dem
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar) Tirs Jun 29, 2010 6:58 am
.... I forstod det nok ikk, men det med den bar mave var altså en joke ^^' Hehe...
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar) Tirs Jun 29, 2010 7:51 am
Lille-Aki - Det var skam så lidt! Du sender bare nogle PM's lige så snart du finder ud af noget!