Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Family trip... Interupted [Han - CP Luts Lu-Wen | Zhivago - DollZone Yuu 2| Shouta - CherishDoll Joel | Jaques - SoulDoll Chiron] Man Jul 05, 2010 7:46 am
Mellaney og jeg havde vores egen lille "horror movie - dukke hygge weekend" hehe og det kom der selvfølelig nogle billeder ud af :3 Han fik i anledningen lavet en ny face-up af mig (my very first try XD)
En lille kort story :3 Ingen tekst (da vi for dovne nu XD) så i mu bruge jeres fantasi hehe :3
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Family trip... Interupted [Han - CP Luts Lu-Wen | Zhivago - DollZone Yuu 2| Shouta - CherishDoll Joel | Jaques - SoulDoll Chiron] Man Jul 05, 2010 7:55 am
Kommer der senere tekst på?? For jeg er for doven til at bruge min fantasi, nu.. x3 Hehe.. x3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Family trip... Interupted [Han - CP Luts Lu-Wen | Zhivago - DollZone Yuu 2| Shouta - CherishDoll Joel | Jaques - SoulDoll Chiron] Man Jul 05, 2010 8:04 am
nice billeder! elsker Jaques stilling i de sidste to billeder XD han ligner virkelig en der er blevet ydmyget. ^-^''
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Family trip... Interupted [Han - CP Luts Lu-Wen | Zhivago - DollZone Yuu 2| Shouta - CherishDoll Joel | Jaques - SoulDoll Chiron] Man Jul 05, 2010 8:13 am
Hirin skrev:
nice billeder! elsker Jaques stilling i de sidste to billeder XD han ligner virkelig en der er blevet ydmyget. ^-^''
haha Lol ja i den grad XD men han kan bare smutte af *biiib* til XD Ingen (slet ikk i den alder) skal gøre Han's lillebror noget XD ellers bliver han vist lidt mobset